וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשורות למילאן: קאקה ופאטו יהיו כשירים לארסנל

7.2.2008 / 15:36

השניים יסעו עם אלופת אירופה ללונדון, למשחק הראשון בשמינית גמר ליגת האלופות. קלדרון: "אף אחד לא ביקש ממני את קאקה"

קאקה ואלשנדרה פאטו, שני הברזילאים של אלופת אירופה מילאן, שנפצעו נגד פיורנטינה והיו צפויים להחמיץ את שמינית הגמר מול ארסנל (בעוד 10 ימים), יהיו ככל הנראה כשירים. כך הודיע היום (חמישי) רופא הקבוצה.

"המצב הרבה יותר טוב", אמר הרופא של מילאן על מצבו של פאטו, "עד אתמול הוא עוד הלך בעזרת קביים, ואילו עכשיו הוא כבר הולך בעצמו וכמעט בלי כאבים. אם עד עכשיו חשבנו שההתאוששות תיקח לו שבועיים שלושה, לנוכח ההתקדמות שלו אני מאמין שהוא יהיה מוכן לארסנל. כמו גם קאקה וגטוזו, שימריאו עם אלופת אירופה למשחק הראשון בשמינית הגמר של ליגת האלופות".

רמון קלדרון, נשיא ריאל מדריד, אמר שאף גורם בריאל לא ביקש ממנו את קאקה. הנשיא, שהתחייב להביא שלושה שחקנים אם ייבחר לנשיא ריאל (נבחר לפני שנתיים), דיבר אז על ססק פאברגס, אריאן רובן וקאקה. "דיברתי עם קאקה פעם אחת", אמר קלדרון, "אבל מאז אף אחד בריאל לא הזכיר את השם שלו".

נשיא המועדון גילה בראיון שנתן איך בוחרים שחקן במועדון הפאר הספרדי. "כדי להחתים שחקן בריאל הוא צריך לעבור דרך שלושה פילטרים", הסביר קלדרון, "קודם כל המאמן צריך לדבר עם המנהל הספורטיבי, שנית, צריך לראות שהשחקן מתאים לפילוסופיית המשחק של המועדון. שלישית, נבחן התזמון הטוב ביותר שכדאי להביא את השחקן למועדון, כדי שאפשר יהיה להוציא ממנו את מרבית התועלת. מבחינת קאקה, אפילו השלב הראשון לא התבצע, כך שדי ברור שריאל לא רוצה כעת את קאקה. "למען ההגינות עליי להודות", הוסיף קלדרון, "שדיברתי עם קאקה והוא הבהיר לי שהוא לא יוכל לעבור במהלך העונה לריאל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully