וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המפתח השבדי לבית העליון

7.2.2008 / 18:46

נבחרת הדיוויס של ישראל רוצה להמשיך לחלום על העפלה לרבע גמר. סלע יפתח מול ביורקמן (שישי, 11.00), הראל לוי ימשיך מול יוהאנסון

צילום ועריכה: אמיר לב

דודי פותח את ההתמודדות, הראל מסיים

אחרי קרנבל רוסיה, אפשר אולי להתעסק בדבר האמיתי מבחינת חובבי הטניס בארץ: מפגש גביע הדיוויס בין ישראל לשבדיה בבית העליון. אחרי היעדרות ממושכת של 13 שנה, החבורה המאוחדת של אייל רן רוצה להמשיך ולחלום רחוק ככל האפשר, ומשום מה זה בהחלט נראה ונשמע אפשרי.

את יום התחרויות פותח הטניסאי הבכיר שלנו, דודי סלע, ששום דבר כבר לא מפחיד אותו. אחרי המפגש האחרון מול פרננדו גונזאלס, לא נראה שדודי מתרגש ממפגש מול יונאס ביורקמן, השבדי הותיק שיחגוג בקרוב 36. הישראלי המדורג 67 בעולם לעולם לא פגש את יריבו, והוא יחל את ההתמודדות בשישי (11.00, ערוץ 5) בתקווה לזכות בנקודה הראשונה שתיתן שקט וביטחון להראל לוי, שיעלה מיד אחריו.

לוי ישחק מול תומאס יוהאנסון, הטניסאי הבכיר של השבדים, המדורג 60 בעולם. בשני המפגשים היחידים שנערכו בין השניים, ניצח השבדי עוד לפני שבע שנים פעמיים, 3:6, 3:6 ו-5:7 ו-3:6. על לוי, ששב לסגל הנבחרת אחרי היעדרות ארוכה, מוטלת האחריות הכבדה לאיים במשהו על השבדי הבכיר בן ה-33.

בשבת ייערך משחק הזוגות בין אנדי רם ויוני ארליך מול רוברט לינדשטט וסיימון אספלין, וביום ראשון יפתחו את ההתמודדות שני מספרי 1, דודי סלע ותומאס יוהנסון, כשיונאס ביורקמן יפגוש במשחק השני את הראל לוי, במה שעשוי להכריע את ההתמודדות.

סלע: "מקווה להשאיר את הראל עם 0:1 לנו"

הקפטן, אייל רן, שעשה את כל ההכנות הדרושות כדי להביא את השחקנים בכושר הטוב ביותר, אמר לגלי צה"ל: "כל הדיבורים על פייבוריטים יפים לפני המשחק. לנו יש את היכולות שלנו ולהם את שלהם, וננסה להיות במיטבנו במפגש. יש לשבדיה נבחרת טובה בסך הכל. גם השחקנים שלנו טובים, אבל אסור להפחית מהערך של השבדים". במסיבת העיתונאים הוסיף רן: "היו לנו הכנות טובות ונענו כל הבקשות שלנו".

דודי סלע: "אני מקווה שאעלה, אנצח ואשאיר את הראל עם 0:1 לנו. אנחנו שווים בדירוג, לביורקמן יש יותר ניסיון, ובעזרת הקהל אנסה להביא את הנקודה".

אנדי רם התייחס לעובדה שלא יפגוש את ביורקמן בזוגות: "לא משנה מי משחק נגדנו, אם זה ביורקמן או לינדשטט, צריך לנצח". על הלחץ שצפוי לו אמר רם: "זו תמיד התרגשות גדולה לשחק בארץ מול הקהל, שמצפה להישגים שלנו. יוני ואני מספיק מנוסים, עברנו משחקים גדולים בקריירה. את הנקודה שלנו אנחנו צריכים להביא, זו נקודה מאוד חשובה".

ביורקמן התייחס לעובדה כי הוא לא משחק בזוגות: "לינדשטט ואספלין שיחקו טוב באימונים והם מוכנים למשחק בשבת. אני שמח שאני משתחרר מהמשחק הזה. זה לא פשוט לשחק שלושה ימים ברציפות". יוהאנסון הוסיף: "פגשתי את הראל בזמנו בנוטינגהאם, לפני הרבה זמן. הראל הוא שחקן טוב, יש לו בקנד מצוין והולך להיות משחק קשה מאוד". אספלין חשף מעט ממה שהוא יודע על הצמד הישראלי, רם וארליך: "אני יודע שהם מהזוגות הטובים ביותר בסבב, הם צוות מצוין שמגיע במומנטום טוב".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully