וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קליין: "לקחתי את מסיבת העיתונאים כהמלצה"

7.2.2008 / 12:41

יו"ר ירושלים הסביר בגל"צ מדוע הורה לדן שמיר לא להגיע לאירוע של איגוד הכדורסל: "30 אחוז מכמות הכרטיסים לגמר מחולקים בצורה מוזרה"

מכבי תל אביב והפועל ירושלים מתכוננות למפגש המסורתי ביניהן בגמר גביע המדינה (20:50, היכל נוקיה, שידור ישיר בערוץ 1). הקבוצות מגיעות למפגש עם מצבי רוח שונים לגמרי. בעוד מכבי מגיעה יחסית נינוחה, הירושלמים סוערים בימים האחרונים בעקבות סכסוכון מול איגוד הכדורסל, שהביא את החרמת מסיבת העיתונאים אמש (רביעי).

"אפשר וניסו לגרור אותי לאמירות", אמר דני קליין, יושב ראש ירושלים, "מסיבת עיתונאים מאחורינו. עשו מזה יותר מדי סיפורים. החלטות האיגוד לא היו מקובלת עליי. כל דבר שם הוא בגדר המלצה ואני לקחתי את מסיבת העיתונאים כהמלצה ולא כדבר מחייב. זה מאחורינו ואני מסתכל קדימה. בלחץ כבד הסכמנו לשחק ביד אליהו, המגרש הביתי של מכבי תל אביב. אני לא אקח חלק בהחלטות המצחיקות האלה. ביקשתי להכניס לפרוטוקול שאם בשנה הבאה נשחק בגמר הגביע מול מכבי, לחשוב שוב אם אנחנו רוצים לשחק בהיכל הזה".

"העניין של הקהל הוא מאוד מאוד חשוב", הוסיף קליין, "הפועל ומכבי צריכות לקבל את כמות הכרטיסים הגדולה ביותר, אבל אם 30 אחוז מכמות הכרטיסים מחולקת בצורה מוזרה לכל מיני קבוצות, אז אנחנו לא מסכימים. אנחנו מאוד אוהבים את היכל נוקיה, אבל באיגוד הכדורסל חייבים להפנים כי ההצגה הזו היא של מכבי תל אביב והפועל ירושלים ולא של איגוד הכדורסל והמוזמנים שלו".

צביקה שרף, מאמן מכבי תל אביב ונבחרת ישראל סירב להתייחס לפרשת הכרטיסים ומסיבת העיתונאים והכחיש כי ההצלחות האחרונות הביאו לסוג של רוגע לקראת המשחק עבור מכבי. "אני לא חושב שיש שאננות", אמר שרף, "אני חושב שהיא איננה ואנחנו עושים הכל כדי שלא תהיה. נגיע למשחק בערב דרוכים ומוכנים. אנחנו בכושר טוב, כל השחקנים בריאים ויודעים מה עומד על המאזניים. אני חושב שהפועל ירושלים של היום היא שונה ממה שאתם מכירים אותה. אני לא מזלזל בה ומתייחס אליה בשיא הרצינות. יש לנו קבוצה שבחודש וחצי האחרונים משחקת טוב. פייבוריטית או לא? זה הכל על הנייר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully