וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגנטינה שייכת לצעירים

7.2.2008 / 10:31

הנבחרת עד גיל 23, מחוזקת בריקלמה, מאסצ'רנו ודה מיקליס מחצה את גוואטמלה 0:5 עוד: ארה"ב-מקסיקו 2:2, אורוגוואי-קולומביה 2:2

כמו בכל אירופה, גם בדרום אמריקה ניצלו הנבחרות את ההפוגה כדי לבחון את כוחן במפגשי ידידות. בנוסף לברזיל, שפגשה את אירלנד ויצאה עם ניצחון דל, שוחקו עוד מספר משחקים, כולם מפגשים פנים יבשתיים.

אורגוואי-קולומביה 2:2

אורגוואי, שנמצאת בתמונת העלייה למונדיאל אחרי ארבעה משחקים בבית הדרום אמריקאי, אירחה במונטבידאו את קולומביה, שנמצאת לאחרונה בכושר לא רע. הקולומביאנים הובילו כבר 0:2 בדקה ה-73 אחרי צמד של אדיקסון פררה, אבל אורגוואי, בעידודם המאסיבי של 30,000 צופים, חזרה בדקה ה-78 משער של קאבני, וארבע דקות מהסיום הישווה חלוץ אייקס אמסטרדם לואיס סוארז את התוצאה.

בוליביה-פרו 1:2

בוליביה, אולי הנבחרת החלשה ביותר בדרום אמריקה, ניצחה את פרו בלה פס. בוליבhה הובילה משער של פדריאל, קווסקו הישווה לפרו, אבל שתי דקות מהסיום הבקיעה רייס את שער הניצחון, שהגיע למארחים.

ארגטינה-גווטמאלה 0:5

הנבחרת הצעירה של ארגטינה מחוזקת בשלושה "בוגרים"- חואן רומן ריקלמה, חבייר מאסצ'רנו ומרטין דה מיקליס, מחצה את גווטמאלה ללא תנאי. גונזאלו היגוואין כבש שני שערים, לאבצי חלוץ נאפולי, מאינדנה מגן בוקה ג'וניורס, ומרקו רובן שעזב את ריבר פלייט, השלימו את החמישייה.

ארה"ב-מכסיקו 2:2

מכסיקו לא ניצחה את ארה"ב בעשרת המפגשים האחרונים (מאז 1999), וגם הפעם היא רק הצליחה להשוות פעמיים. ארה"ב הובילה, כאמור, פעמיים משערים של אוגוצ'י אונייהו וג'וזי אלטידור, אבל חוזה ג'וני אוליבה השווה פעמיים לנבחרת של הוגו סאנצ'ז.


תוצאות נוספות:

ג'מייקה - קוסטה ריקה 1:1
ונצואלה - האיטי 1:1
הונדורס - פראגוואי 0:2

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully