וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלו? גיא צרפתי?

איציק סולומון

7.2.2008 / 10:01

"מתקשרים אלי ומשגעים אותי", מספר שחקן אסי גלבוע, בעל השם הזהה לכוכב קרית שמונה, "עיתונאים מבקשים ממני תגובות, רוצים להצטלם איתי"

"מתקשרים אלי אנשים ומשגעים אותי. ילדים מעריצים מזמינים אותי לחגיגת בר המצווה שלהם. רוצים להצטלם איתי. עיתונאים מבקשים ממני תגובות, ואני מנסה להסביר לכולם שנכון שקוראים לי גיא צרפתי, ונכון שאני משחק כדורגל, אבל אני לא גיא צרפתי מהפועל קריית שמונה", אומר גיא צרפתי, כדורגלן הפועל אסי גלבוע, מצמרת ליגה א'.

גיא צרפתי "הקטן" הוא בן 25, משחק כבלם, ומתגורר במושב רמת צבי בגלבוע. הוא לומד הנדסאי תעשייה אזרחית, עובד בחברת הדברות, ובמקביל מנהל פיצרייה במושב בו הוא מתגורר. במחלקת הנוער עבר שורה של מועדונים: הפועל ירושלים, הפועל חיפה, הפועל בית שאן, ובני יהודה. בבוגרים שיחק בנצרת עילית בלאומית, ובבית שאן ומכבי כפר כנא בארצית.

גיא צרפתי של הגלבוע: "החלום שלי הוא לחזור לליגות הגבוהות. אני מאמין בעצמי וביכולתי, אבל צריך שמישהו ייתן לי צ'אנס. אין הבדל בין הרמה שלי לרמה של בלמים בליגה הלאומית, אבל לא אלך בכל מחיר, רק אם תהיה הצעה אטרקטיבית, כי נוח לי בגלבוע, יש כאן אנשים טובים, ובמקביל אני עושה דברים נוספים".

ומה אומר גיא צרפתי "האורגינל", כוכב קריית שמונה? "אם מפריע לו שהוא מקבל טלפונים בשמי, אז אני מתנצל מראש ומוכן לקבל את כל אותם טלפונים. אני מציע לו לזרום וליהנות, ושייקח את זה בקלות".

לגיא צרפתי של קריית שמונה יש גם טיפ לגיא צרפתי של אסי גלבוע: "אם הוא מאמין שהוא יכול להיות שחקן בליגת העל, שילך עם האמונה שלו. שיעבוד קשה, ויאמין. בסוף הוא יצליח. אני אישית מאחל לו את כל ההצלחה שבעולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully