וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוניל לנאש: "לא אאכזב אותך"

6.2.2008 / 22:49

הטרייד לפיניקס הושלם ושאקיל אוניל, שמצוטט בכותרת, כבר שלח מסר לחברו החדש, סטיב נאש. שון מריון ומרקוס בנקס ינחתו במיאמי

מיאמי היט הודיעה היום (חמישי) על השלמת הטרייד הבלתי ייאמן, שמעביר את שאקיל אוניל לפיניקס ואת שון מריון ומרקוס בנקס למיאמי. אוניל צלצל למנהיג הסאנס, סטיב נאש, ואמר לו בשיחת טלפון כי: "אני לא אאכזב אותך". למרות האופטימיות של שאקיל, עדיין לא ברור כיצד הגעתו לקבוצה תסייע לפיניקס להפוך לקבוצה טובה יותר, במיוחד נוכח יכולתו הירודה של הסנטר העונה.

"שום דבר עוד לא הושלם", אמר עוד אמש פט ריילי, אחד שכבר ראה דבר או שניים בליגה ויודע שעד שפרטי העיסקה לא נסגרים סופית, לא מדברים על כך. "דברים כבר נפלו בעבר". גם שחקני ההיט לא מיהרו להגיב על עזיבתו של הדיזל לפני שהעיסקה תושלם. "עוד אין לי תגובה כי אני לא יודע את האמת", אמר דוויין וייד. "זה ה-NBA, ואני לא מופתע משום דבר שקורה". הציטוט המפתיע ביותר של יום האתמול הגיע מאחד, קובי בריאנט, שהכיר מקרוב את הדיזל בתקופה של השניים בלוס אנג'לס. "כל מה שאני יודע זה שהוא אוהב מזג אוויר חם", אמר בריאנט.

הפעם זה לא יהיה קל, ג'ייסון

ועד שנאש יידע האם צילו של אוניל ישקיף עליו בזמן הקרוב, הרי שהיום פורסמו שמותיהם של השחקנים שישתתפו בתחרות השלשות בסוף שבוע האולסטאר שיתרחש בניו אורלינס, ונאש נמצא בין המתמודדים. למעשה, השנה נראה שהתחרות הופכת למעניינת במיוחד, לאחר שמלבדו של נאש ושל ג'ייסון קאפונו, אלוף השלשות של השנה שעברה יתחרו גם קובי בריאנט מהלייקרס, פז'ה סטוייאקוביץ' שכבר זכה בתחרות, דניאל גיבסון מהקאבס וריצ'ארד המילטון מהפיסטונס.

עדכון אחרון: 7.2 7:10

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully