וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופר קלאסיקו בגמר הגביע היווני

6.2.2008 / 21:57

יאנאקיס במשחק הבכורה באולימפיאקוס גבר על אריס סלוניקי 70:72, פנאתינייקוס ניצחה 70:76 את פאנליניוס והשתיים ייפגשו לדרבי בגמר

בעוד הכדורסל הישראלי מתכונן לקראת משחק גמר הגביע הקלאסי בין מכבי תל אביב להפועל ירושלים, הרי שגם ביוון כבר מתחילים לפנטז על גמר הגביע שלהם, לאחר שהערב (רביעי) התברר כי אולימפיאקוס ופנאתינייקוס יתמודדו על הזכות להניף את הגביע היווני. אולימפיאקוס גברה בבית בחצי הגמר הראשון על אריס סלוניקי 70:72, בעוד פנאתינייקוס ניצחה בחוץ 70:76 את פאנליניוס.

אולימפיאקוס, אותה תפגוש מכבי תל אביב בשלב הטופ 16 הקרב ובא, הציגה לראשונה את פנאיוטיס יאנאקיס שהחליף את פיני גרשון בתפקיד המאמן, וכבר ניתן להבחין שהאדומים מפיראוס קיבלו בחזרה את כבודם העצמי. אוליפיאקוס פיגרה במחצית ב-12 נקודות, אבל במחצית השניה חזרה לעצמה, ובמשחק לחימה מצויין, עלתה ליתרון ברבע האחרון, וניצחה את המשחק. קוסטה ואסילאידיס הוליך את קלעי אולימפיאקוס עם 16 נקודות, לוקאס מברוקפלידיס הוסיף 12 ופאניוטיס ואסילופולוס קלע 11. לאריס: דאריוס וושינגטון 12, האנו מוטולה וג'רמייה מאסיי 10 כל אחד.

אלופת אירופה, פנאתינייקוס יצאה למשחק חוץ מול פאנלינוס וקיבלה פייט הגון, לפני שהצליחה להבטיח את מקומה בגמר. שחקניו של ז'ליקו אוברדוביץ' הוליכו כבר מהפתיחה בפער דו ספרתי. רבע אחרון חלש של הירוקים החזיר את פאנלינוס למשחק, אך שארונס יאסיקביצ'יוס שמר את פנאתינייקוס מלפנים, בדרך לדרבי חם בגמר. שארונס יאסיקביצ'יוס הוליך את קלעי פנאתינייקוס עם 21 נקודות, ואסילי ספאנוליס קלע 13 ואפסטריטוס פרפגולו הוסיף 11. לפנאלינוס: אנת'וני גרונדי 18, ניקולס ארגירופולוס 16, דמיר רנצ'יק 15.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully