וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ים מורה ג'וניור יאמן את סיאטל ב-2009

6.2.2008 / 20:13

הסיהוקס צפויים למנות רשמית את מורה כממשיכו של מייק הולמגרן, שנכנס לעונה האחרונה. בליצ'יק: "רצינו עונה מושלמת, זה לא הלך"

בסיאטל לא מחכים יותר מדי עם מציאת מחליף למייק הולמגרן, גם אם המאמן הותיק ממשיך לעונת 2008. לאחר שהודיע הולמגרן כי 2008 תהיה עונתו האחרונה, הכריזו הסיהוקס על ג'ים מורה ג'וניור, עוזרו כיום ובעבר מאמן אטלנטה, כממשיכו. על פי מקורבים, מורה זכה לאחרונה לחוזה חדש בן חמש שנים מסיאטל, לפיו יחל לאמן את הקבוצה בעונת 2009.

מתאמים שזוכים בסופרבול מקבלים, בדרך כלל, פרס די מיידי. כך גם עם סטיב ספנגולו, מתאם ההגנה המצוין של ניו יורק ג'איינטס. ספנגולו נפגש עם וושינגטון רדסקינס, כשהוא מדלג על החגיגות של הג'איינטס ברחובות ניו יורק, בקשר לאפשרות שיהיה המאמן הבא של אדומי העור. "נמשיך בשיחות", אמר בעלי הסקינס דניאל שניידר, "ואני מקווה שהוא יקח את ההחלטה הנכונה עבורו לעתיד הקרוב".

אחרי הסופרבול ירד ביל בליצ'יק במהרה לחדר ההלבשה, כמו מפסיד שאינו יודע להפסיד. יותר נכון, שניה אחת לפני סיום הסופרבול הוא עשה זאת, ועדיין לא ראה את קלטת ההפסד של ניו אינגלנד פטריוטס מול ניו יורק ג'איינטס. בליצ'יק הסביר מדוע נטש עוד לפני שתם סופית מועד המשחק.

"לא הייתי בטוח מה קורה, ושיערתי שזה נגמר", אמר מאמן הפטריוטס, "רציתי לברך את טום קאפלין במהרה, זה ממילא לא שינה כלום". בליצ'יק, אגב, בניגוד לדעות הרווחות, כן לחץ את ידו של המאמן המנצח, אבל עשה זאת בחופזה רבה. "הייתה לנו עונה מדהימה, עונה שלא תחזור, רצינו לסגור אותה כמו שצריך וזה לא עבד", אמר המאמן. לגבי האפשרות שיפרוש הוא הוסיף: "אמרתי את זה כבר הרבה פעמים - לא לוקחים שום החלטה יום אחד אחרי שהסתיימה העונה". גם הליינבקר ג'וניור סיאו אמר כי אינו יודע אם יפרוש, כשסימני שאלה מרחפים מעל טדי ברוסקי ורודני הריסון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully