וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרנט: "לא חושב שצריך מאמן אנגלי"

6.2.2008 / 16:30

מנג'ר צ'לסי מגן על מינויו של פאביו קאפלו למאמן נבחרת אנגליה, וחושף כי השניים שוחחו. דידייה דרוגבה יעזוב בקיץ למילאן או ברצלונה

היבשת הבריטית סערה כצפוי לאחר מינויו של פאביו קאפלו לתפקיד מאמן אנגליה, ולא מעט קולות קראו לביטול המינוי, ולהשמה של מאמן אנגלי לנבחרת. הערב (רביעי) עומד עידן קאפלו להתחיל, כאשר נבחרת אנגליה תארח את שוויץ, וכצפוי, כל העיניים מופנות למאמן האיטלקי. אלא שאם עד כה עיקר התגובות בעבור המינוי היו שליליות, הרי שהיום מקבל האיטלקי הותיק חיזוק מכיוון לא צפוי. בעצם, אולי זהו כיוון צפוי מאוד.

"אני לא חושב שצריך מאמן אנגלי, איטלקי או הולנדי לנבחרת כדי שהיא תהיה טובה". את התגובה הזו שיחרר לא אחר מאשר אברהם גרנט, המנג'ר הישראלי של צ'לסי, והוא בוודאי יודע דבר או שניים על מעמדו של המאמן הזר באנגליה. "אם יש מאמן אנגלי, זה בסדר, ואם יש מאמן זר זה בסדר. השאלה היא האם הוא יכול לשפר את הקבוצה ולהביא תוצאות".

גרנט, שרבים משחקניו משחקים בנבחרת, חשף כי ערך פגישה עם קאפלו, לאחר שזה התמנה לתפקיד המאמן הלאומי. "זאת לא היתה הפעם הראשונה ששוחחתי איתו, אבל אני לא אומר לו אילו שחקנים לקחת". המאמן הישראלי התייחס גם לסוגיית שיתופם של פרנק לאמפרד וסטיבן ג'רארד ביחד בקישור, סוגייה שבעבר היתה משמעותית עבור סבן גוראן אריקסון. "אני לא חושב שזאת בעיה לשחק איתם ביחד. זה תמיד טוב שיש לך שחקנים שאוהבים לעבוד על הדשא".

"העתיד שלי בברצלונה או מילאן"

אלא שעד שגרנט ייאמן את לאמפרד, טרי וג'ו קול בנבחרת, הרי שיש לו לא מעט בעיות מבית. דידייה דרוגבה, שנמצא במרכזה של פרשה לאחר אליפות אפריקה, הצהיר בראיון כי הוא עומד לעבור בקיץ לברצלונה או למילאן. כזכור, החלוץ החוף השנהב לא אהב את מינויו של גרנט לתפקיד, והיה ממבקריו החריפים ביותר בימים הראשונים של הישראלי בתפקיד.

"בקיץ הבא אני אעזוב את לונדון", אמר דרוגבה. "העתיד שלי הוא או בברצלונה או במילאן". השמועה אומרת כי מה שעשוי להכריע את הכף אל עבר אחת הקבוצות, יהיה אם אחת מהן תחתים את ז'וז'ה מוריניו, מאמנו הקודם של דרוגבה, איתו השחקן יצר קשר מיוחד. מוריניו כבר הועלה כאופציה אפשרית לכל אחד מהמועדונים, ועכשיו נראה שמי שתחתים את המאמן, תקבל איתו שחקן מהמובילים בעולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully