וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איגוד הטניס הרוסי והמרכז לטניס בישראל ישתפו פעולה

6.2.2008 / 13:47

יקיימו טורנירים משותפים, מחנות אימון והשתלמויות למאמנים כדי לטפח דור המשך. טרפישב: "התרשמנו מהטניס בישראל, נשמח לעזור לו"

קפטן נבחרת הפדרציה הרוסית שמיל טרפישב ומאמן העל של נבחרות הטניס הרוסי ולדימיר קמלזון סיכמו בתחילת השבוע על הסכם שיתוף פעולה היסטורי עם מנכ"ל המרכז לטניס בישראל ג'נין שטראוס. במסגרת שיתוף הפעולה יתקיימו טורנירים משותפים לשחקנים הרוסים והישראלים, השתלמויות מאמנים משותפות ומחנות אימון. במרכז לטניס בישראל מאמינים כי שיתוף הפעולה יאפשר להעצים את הטניס הישראלי בהעברת והנחלת ידע וניסיון מקצועי מן הדרגה הראשונה.

ג'נין שטראוס, מנכ"ל המרכז לטניס בישראל, אמרה: "לטניס הרוסי יש קבלות מוכחות. 17 מתוך ה-100 ראשונות בנשים ו-7 מתוך ה-100 הראשונים בגברים הם רוסים. הם הגורם הטוב ביותר בעולם באיתור וזיהוי של כשרונות צעירים.

המרכז לטניס בישראל, על 14 המרכזים ו-9,000 הילדים ובני הנוער המתאמנים מדי שבוע, הוא בית הספר לטניס הגדול ביותר בעולם ואנו שואפים להיות גם בין הטובים ביותר בעולם. כל שחקני הטניס המייצגים את ישראל בנבחרות הדייויס וגביע הפדרציה גדלו במרכז הטניס בישראל. הידע והניסיון של הרוסים ישדרג את הרמה והיכולת של השחקנים הצעירים שלנו - שחקני הנבחרות בעתיד".

שמיל טרפישב, קפטן הנבחרת הרוסית, אמר: "לאחר שראינו ולמדנו על המרכז לטניס בישראל והתרשמנו מהישגיו אנו נשמח לעזור בתוכנית לקידום הדור הצעיר".

ולדימיר קמלזון, מאמן העל של הנבחרות הרוסיות, אמר: "שמחנו לערוך טקס מיוחד במרכז לטניס בישראל בו הענקנו אותות הוקרה למאמנים שתרמו לקידום הטניס ברוסיה ומתגוררים כעת בישראל ומרגש אותנו לתכנן ביחד עם המרכז לטניס בישראל שיתוף פעולה עתידי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully