וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חייך אכלת אותה, גרסת הפועל נצרת עילית

איציק סולומון

6.2.2008 / 11:59

במועדון אמרו לשחקנים כי הותקנו מצלמות בחדר ההלבשה בשל תלונות על גניבות, אבל שמו רק מצלמת דמה. השחקנים לא עלו על התרמית

ככה עובדים על השחקנים (וגם על התקשורת). הנהלת הפועל נצרת עילית כינסה השבוע את השחקנים והודיעה להם כי הציבה מצלמות בחדר ההלבשה, בעקבות תלונות של שחקנים כי נגנבו מהארנקים שלהם כספים במהלך האימונים. ההנהלה הודיעה כי מעתה יעקבו מצלמות אחר התנועות שלהם, והמסר היה ברור.

אלא שמסתבר שחברי ההנהלה לא באמת הציבו מצלמות, והשחקנים אפילו לא עלו על התרמית. הם הציבו מצלמת דמה בחדר ההלבשה, שאינה מחוברת לשום מקום, ובוודאי אינה יכולה לקלוט דבר וחצי דבר.

גורם בכיר בהנהלת הפועל נצרת עילית מודה: "עלות התקנת מצלמות מוערכת בכ-10 אלפים שקלים. יש לנו הרבה דברים לעשות עם סכום כזה, ואין לנו כוונה לבזבז אותו בגלל תלונה של שחקן אחד ויחיד, שלא זוכר אם היה לו כסף בארנק, ולא בטוח שבכלל גנבו ממנו שקל אחד".

יצוין כי בעונה בה שיחקה הפועל נצרת עילית בליגת העל, לפני 3 שנים, בסיום משחק של הקבוצה מול בית"ר ירושלים בטדי, התלונן השוער המחליף, ליאור בן חמו, כי מארנקו נגנבו מאות דולרים. החשד נפל על שחקן שהוחלף במהלך המשחק וירד לחדר ההלבשה. השחקן סולק מהקבוצה, תבע את הקבוצה ועד עצם היום הזה לא הוכח כי היה קשור למעשה. יושב ראש הפועל נצרת עילית, רוני ליקוורניק, סירב להגיב על הדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully