וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טופוזאקוב ייעדר כעשרה ימים מהמגרשים

רגב גולדמן

6.2.2008 / 11:57

לבלם הפועל ת"א אובחן קרע בשריר והוא ייעדר מול מכבי פ"ת. גורם בקבוצה: "מדובר מכה קשה". אניימה מנסה להקדים הטיסה לישראל

אם לא מספיק בצרות שיש להפועל תל אביב - התוצאות הלא מחמיאות, ההדלפות המרובות והיכולת הרעה, הרי שהיום (רביעי) התבשרו בקבוצה בעוד ידיעה מרה. בלמה הזר של הקבוצה אלין טופוזאקוב ייעדר כעשרה ימים מהמגרשים.

טופוזאקוב נפצע אתמול (שלישי) לקראת סיום האימון. הבוקר הוא נבדק על ידי רופא הקבוצה, ד"ר משה לוינקופף שאיבחן קרע חלקי בשריר הירך האחורי וציווה עליו לנוח. הבלם ייעדר מהמשחק הקרוב מול מכבי פתח תקוה, בו יחזור גיא לוזון לקווים בבלומפילד, וככל הנראה גם ממשחק הדרבי בשבוע הבא.

גורמים בהפועל תל אביב אמרו הבוקר לאחר תוצאות הבדיקה: "מדובר במכה קשה מאוד. מדובר בשחקן חשוב מאוד למערך של הפועל, שבהחלט ייצב את החלק האחורי". אלי גוטמן, מאמן הקבוצה, התבשר על הפציעה ואמר למקורביו כי כבר אתמול חש שמצב רגלו של טופוזאקוב לא טוב בעקבות דבריו של הבלם שאמר: "יש לי הרגשה של דקירה ברגלי. אני לא יכול להמשיך באימון". מהמשחק הקרוב ייעדר גם ברוך דגו עקב צבירת חמישה כרטיסים צהובים. במקומו עשוי לפתוח ראובן עובד.

בהפועל תל אביב מקווים מאוד ששוערה הניגרי של הקבוצה, וינסנט אניימה, יגיע ביום שישי ארצה ויטול חלק באימון המסכם. מהפועל מסרו כי אניימה מנסה להקדים את הטיסה שלו מניגריה ליום חמישי, אך טרם הצליח לעשות כן. במידה והשוער הניגרי לא יגיע לאימון המסכם, גליל בן שנן יהיה שוערה של הפועל תל אביב במשחק בשבת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully