וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באר שבע קיבלה רדיוס ע"ת בגלל הנהמות לנימבה

אייל בן יעקב

6.2.2008 / 10:14

ועדת המשמעת של ההתאחדות הטילה גם קנס, בגין הקולות המכוערים שהופנו לחלוץ הפועל פ"ת. המועדון גינה, האוהדים העניקו פרחים

אתמול (שלישי) הוחלט בוועדת המשמעת של ההתאחדות לכדורגל כי הפועל באר שבע תיקנס בסכום של 20,000 ש"ח ובמשחק רדיוס על תנאי. זאת בשל הנהמות הגזעניות שהשמיעו אוהדיה כלפי חלוצה הקונגולזי של הפועל פתח תקוה, פטי נימבה, במשחק בין שתי הקבוצות שנערך במחזור האחרון.

בהודעת הגינוי לאירוע שפירסם המועדון נמסר: "הנהלת המועדון בראשות הבעלים אלונה ברקת והמנכ"ל ירון בראון, מביעים סלידה מנהמות האוהדים ומגנים את ההתנהגות הזו, הגם שהגיעה בעקבות התגרות של השחקן בצופים. הפועל באר שבע נכנסה לעידן חדש ומנסה לייצר תרבות ספורט נקייה מאלימות וגזענות. הערכים החדשים שאנו פועלים לפיהם כוללים ספורטיביות, הגינות, איפוק, מתינות, סובלנות וכבוד הדדי, בכל עת ובכל מקום. אנו רואים באוהדים כשותפים לדרך ומקווים שמקרים כאלו לא יישנו בעתיד. במשחק הבית הבא נגד הפועל חיפה יופץ מנשר מיוחד בנושא הגזענות בכלל והנהמות בפרט".

כמו כן, כצעד של התנצלות, הגיעו אתמול שלושה מאוהדי הקבוצה לביתו של נימבה והעניקו לו זר פרחים לאות התנצלות על הנהמות שהושמעו לעברו במשחק ביום שישי בווסרמיל. האוהדים הסבירו לשחקן כי כעסו עליו בגלל תנועות לא ספורטיביות שביצע לעברם במהלך המשחק, והדגישו כי בכל מקרה הנהמות לעברו לא היו במקומן והן לא היו על רקע גזעני.

נימבה, שאירח אותם למופת, התנצל על התנהגותו ואמר לאוהדים: "גם אני נהגתי לא בסדר, אבל זה היה בתוך סערת המשחק ומרצון לנצח ולא בגלל משהו מכוון נגד הקהל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully