וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שאק תמורת מריון?

6.2.2008 / 9:20

על פי ESPN, טרייד גדול בין פיניקס למיאמי צפוי להתממש, כשהסאנס יקבלו את הסנטר הותיק, וההיט יזכו בשון מריון ובמרקוס בנקס

בכל ימות השנה מתפרסמות שמועות על טרייד מסוג זה או אחר, וההתייחסות הנוכחית של ESPN לשמועה האחרונה מעניינת ביותר. ברשת מדווחים כי שאקיל אוניל מתקרב לפיניקס סאנס. וזו לא סתם שמועה, אלא דיווח ממקורות בכירים במשרדי ה-NBA. מתברר כי מיאמי ופיניקס כבר רקמו את העסקה, וכעת נותרו רק ההסכמה הסופית של הסאנס והבדיקות הרפואיות.

על פי העסקה המוצעת, הסנטר בן ה-36 יעבור ממיאמי, כשפיניקס תעביר את שון מריון ואת הגארד מרקוס בנקס. מריון הביע עוד בקיץ את רצונו לטרייד מהסאנס, וגם עכשיו הוא רוצה לצאת לדרך חדשה. מבחינת שאקיל, לאור העובדה שההיט במאזן 37:9 ושיחסיו עם פאט ריילי לא טובים כבר תקופה ארוכה, גם הוא מעוניין לפתוח בגילו המבוגר דף חדש.

"נראה שהטרייד הזה עומד להתבצע", אמר גורם ב-NBA, "נחכה עד מחר ונראה". אוניל צפוי להגיע היום (רביעי) לפיניקס ולעבור בדיקות רפואיות, מה שכמובן, במקרה שלו, אינו טריוויאלי בכלל לאור היסטוריית הפציעות הארוכה שלו. שאק היה מופתע מעצם קיומן של השיחות, אבל לא רק שלא שלל את הרעיון, אלא אף היה מרוצה ממנו. יש לו עדיין יתרת חוזה של שנתיים, בסך של 40 מיליון דולר.

לסאנס יש בעיות בגזרה של מריון וסטודמאייר, אבל הם פסלו אפשרות לטרייד של אמארה, ונשארו עם אופציית מריון, שמהווה לדברי גורמים "סרטן בחדר ההלבשה". פיניקס בונה על כך ששאקיל יהיה בריא וייתן לה מאסה באזור הצבע, ולא פחות חשוב מכך - ניסיון, ההיט רוצים שחקן צעיר יחסית, שייתן את התמיכה לדווין וויד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully