וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלברמן חזר להתאמן, בואטנג לא הופיע

אסף שקד

6.2.2008 / 16:01

הקשר הפצוע אמור לעמוד לרשותו של יצחק שום ביום ראשון. דרק בואטנג שהסתכסך עם יצחק שום לא הגיע לאימון בעקבות מחלה

קשר בית"ר ירושלים, גל אלברמן, צפוי להיות כשיר בסופו של דבר למשחק הליגה הקרוב ביום ראשון מול מכבי חיפה. השחקן, שנפצע לפני כשבוע וחצי במהלך החימום לפני המשחק מול מכבי פתח תקווה, לא ערך עד כה אימונים מלאים בגלל כאבים בגב, אך היום (רביעי) הוא חזר לפעילות מלאה ועד למשחק ביום ראשון הוא יהיה כשיר למשחק.

תחילה זומן השחקן גם לסגל הנבחרת למשחק הערב מול נבחרת רומניה, אך בשל העובדה שלא התאמן כשבוע וחצי, נופה בסופו של דבר ובבית"ר שמחו לקבל את הידיעה על הניפוי, דבר שנתן לקבוצה עוד זמן להכשירו למשחק. אלברמן ערך בימים האחרונים אימונים אישיים על מנת לשמור על כושר ולהחלים מהפציעה ובסופו של דבר אימונים אלו יגרמו לו להיות כשיר למשחק.

למרות העובדה כי השחקן כשיר מבחינה פיזית למשחק ביום ראשון, אין הדבר מבטיח לו מקום בהרכב, במיוחד לאור היכולת הטובה של שחקני הקישור האחרים. בצוות המקצועי הדגישו כי מול יריבה חזקה כמו חיפה, זקוקה הקבוצה לקישור אחורי מעובה ולכן האפשרות שאלברמן יחזור להרכב נראית עדיין ריאלית, כשבאופציה כזו מי שיירד לספסל הוא מיכאל זנדברג או אבירם ברוכיאן.

"אנחנו צריכים קישור חזק מאוד מול חיפה", אמר גורם בצוות המקצועי, "עשינו את כל המאמצים על מנת להכשירו למשחק מתוך חשיבה שהוא אחד השחקנים החשובים במערך שלנו מול חיפה. מוקדם לדבר עדיין על ההרכב ואנחנו צריכים לראות בימים הקרובים מהו כושרו של גל, אבל זאת בהחלט בשורה שהוא כשיר למשחק חשוב כזה".

הקבוצה ערכה היום אימון בוקר בסגל מצומצם במיוחד, ממנו נעדרו שחקני הנבחרת הבוגרת והצעירה, וכמו כן דרק בואטנג שלא הגיע בעקבות מחלה. הבלם, תומר בן יוסף פרש בתחילת האימון בעקבות כאבים, וגם מיכאל זנדברג וכריסטיאן אלברז ערכו אימון קל בלבד בעקבות מתיחות בשריר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully