וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם אוחנה לא עצר את כפר קנא

5.2.2008 / 20:49

למרות שער של אלירן אוחנה להפועל ירושלים, כפר קנא ניצחה 1:2 ועלתה לסיבוב ט' בגביע המדינה. אום אל פאחם פירקה את ג'סר א-זרקא

הפועל ירושלים של לופא קדוש מצאה את עצמה היום (שלישי) מחוץ למעגל משחקי גביע המדינה בכדורגל, אחרי שהפסידה ליריבתה מהליגה הארצית בסיבוב ח' 2:1.

רג'יד בראנסי היה במקום הנכון ובזמן הנכון פעמיים במהלך המחצית הראשונה כשכבש את שני השערים לכפר קנא (9, 43, פנדל), וגם שער מצמק של אלירן אוחנה שתי דקות מפתיחת המחצית השנייה, לא שינו את ההעפלתה של כפר קנא לסיבוב הבא, בו ישתלבו גם קבוצות מליגת העל והלאומית.

מי שידעה לעשות את העבודה, ועשתה זאת היטב היא הפועל אום אל פאחם, שהביסה 0:4 את בני ג'סר אל-זרקא מליגה ג'. רפי כהן כבש פעמיים, קובי טרקה ויניב אברג'יל כבשו את השערים.

גם הפועל מרמורק בשלב הבא, אחרי שניצחה 2:3 את הפועל איכסל מליגה ב'. בשנה שעברה כזכור מרמורק לא הייתה רחוקה מלהפתיע את מחזיקת הגביע, הפועל תל אביב, אך נכנעה בדקות הסיום. הפעם היא נהנתה משערים של אדיר שרעבי, אדיר קרן ואלירן שחר, שעשו עבורה את העבודה.

בקרב על טהרת הליגה הארצית, בית"ר שמשון תל אביב ניצחה 1:3 את עירוני טירת הכרמל, כשרום אוחיון כבש פעמיים פאדי אמסיס הוסיף, אל מול שער של עידן דוד לזכות טירה.

עוד בשלב הבא: הפועל אסי גלבוע, הפועל חדרה, עירוני בת ים ועירוני קרית אתא. אסי גלבוע ניצחה בהארכה 3:4 בחוץ את הפועל בני ג'דידה, חדרה ניצחה בתוספת הזמן את בית"ר צפת 1:2, עירוני בת ים הביסה 1:4 את מכבי יבנה, וקרית אתא גברה על סקצית נס ציונה 1:3 בחוץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully