וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני השרון היא שצריכה להעניש את איבי

שגיא ניר

5.2.2008 / 17:28

היוע"מ של האיגוד, שוקי קרמר, חושש מתקדים של שימוש בצילומי הטלויזיה בעקבות הפגיעה בחג'ג': "היוצא מן הכלל עלול להפוך לכלל"

היועץ המשפטי של איגוד הכדורסל, עו"ד שוקי קרמר, בחר לדחות את העמדתו לדין של שחקן בני השרון אנדי איבי על הפגיעה בדרור חג'ג', והורה לקבוצה להעניש את השחקן בעצמה. בכך, שלל קרמר את האפשרות להשתמש בצילומי הטלוויזיה, בהן נראה איבי כאשר הוא חובט בראשו של דרור חג'ג' כאשר האחרון היה בדרכו לצידו השני של המגרש, במשחק הליגה בין הקבוצות לפני שבוע.

בהחלטתו של קרמר נכתב כי "בני השרון מתכוונת להעמיד את השחקן לוועדת משמעת, ואף הבהירה כי פעולות ואירועים שאינם ספורטיביים יטופלו על ידה בחומרה בנוקשות וללא היסוס".

על השימוש בתצלומי טלוויזיה כתב קרמר: "תלונות המתבססות על טלוויזיה ניתן לעיתים לקבלן, אולם אין לעשות זאת כדבר שבשגרה. יאמר מיד כי טעויות בשיפוט המתגלות בהילוך חוזר, לא ישמשו כחומר בדיוני בתי הדין של האיגוד. רק מקרים של אלימות חריגה ובוטה שנעלמה מעיני השופטים והמשקיף, ניתן יהיה לעיתים להיעזר במצלמות אלה על מנת למגר את תופעת האלימות".

אלא שקרמר לא ראה באירוע מקרה חריג, והוא ממשיך וכותב: "הסתמכות על צילומי הטלויזיה עלולה לגרור למצב בו יוגשו תלונות חדשות לבקרים על ידי קבוצה נגד רעותה, והיוצא מן הכלל עלול להפוך לכלל. בשלב זה אני דוחה את ההחלטה, ומורה לבני השרון להעביר דיווח על הצעדים שינקטו כלפי השחקן".

לאחר תגובת בני השרון יחליט קרמר אם להעמיד את השחקן לדין. מהנהלת ירושלים נמסרה התגובה באה: "שכל גוף יעשה את המוטל עליו, בין אם בני השרון ובין אם היועץ המשפטי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully