וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריאנט: "סיימתי לשחק מנג'ר בקיץ"

5.2.2008 / 17:04

קובי בריאנט טוען שלא היה לו קשר להחתמתו של גאסול. פאו: "אני ווינר ולא היתה לי הזדמנות להוכיח זאת". ראשיד וולאס: "נראה אותם ביוני"

אוהדי ה-NBA סבלו מקיץ לא פשוט לאחרונה, לאחר שמלבד ההעברות של קווין גארנט וריי אלן לסלטיקס, לא היה שום טרייד שגרם להתרגשות כזו או אחרת. כל זה כמובן, עד שהגיעה העברתו של פאו גאסול ללייקרס, ופתאום נראה שהשוק פתוח לרווחה. הספרדי לא שיחק במדים הצהובים-סגולים נגד וושינגטון הלילה (שלישי), אבל ברור כבר עכשיו שהוא יהיה מרכז תשומת הלב של התקשורת בשבועות הקרובים.

"הדבר הטוב ביותר הוא באופן מיידי יש לי את הצא'נס לנצח", אמר הספרדי במסיבת העיתונאים שהתקיימה לפני המשחק והוקדשה בעיקר להעברתו של הפורוורד. "יש לנו הזדמנות לצאת החוצה ולהשיג משהו גדול". הספרדי, שקיבל עיסקה נהדרת בה נטש קבוצה עם מאזן עלוב (33:13) בשביל קבוצה עם שאיפות פלייאוף (16:30), לא מסתיר את שמחתו. "תמיד החשבתי את עצמי כווינר וכמתחרה, ובשנים האחרונות לא היתה לי הזדמנות להשיג זאת מבחינה קבוצתית. זה היה מאוד מתסכל".

הספרדי המתוסכל קיבל את החדשות המזהירות לאחר שסיים אימון עם הגריזליז. "הייתי המום כשקיבלתי את החדשות אחרי האימון. הייתי מופתע, ורק עכשיו אני מתחיל לעכל הכל. אני בהחלט מתרגש לגבי הכל ושמח להיות לייקר".

אלא שעם כל הכבוד לגאסול, האיש האמיתי שבגללו הוא הגיע לקבוצה מעיר המלאכים הוא לא אחר מקובי בריאנט, שרמז לא אחת העונה שללא חיזוק משמעותי שיביא אותו למקום בו שוב יוכל לזכות בטבעת אליפות, הוא לא ירצה להמשיך בקבוצה. השבוע, בריאנט נשמע אחרת. "אני נותן למיץ' קופצ'ק לטפל בעניינים האלו", אמר קובי. "סיימתי לשחק מנג'ר כבר בקיץ".

למרות זאת, גאסול ייאלץ להמתין עוד יום עד למשחק מול הנטס, כדי לרשום דקות ראשונות. "אנחנו רוצים שהוא ייכנס לכושר ויתאמן היום כדי שנראה איך הוא מרגיש", אמר פיל ג'קסון. "שישחק קצת עם החבר'ה לפני שאנחנו זורקים אותו לתוך משחק NBA".

אחד שסירב להתרגש מהטרייד הוא ראשיד וואלאס, שעשוי לפגוש את גאסול במלך סדרת הגמר, אם שתי הקבוצות יצליחו למצוא את דרכן לשם. "לא אכפת לי בכלל מכל זה", אמר הפורוורד. "זה לא נוגע לי, זה לא משפיע עליי. אם זה עובד בשבילם, יופי. אני אראה אותם ביוני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully