וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חגיגות הג'איינטס: בניו יורק ובניו ג'רזי

5.2.2008 / 12:20

חגיגות האליפות יחלו במנהטן ויעברו לאיסט ראת'רפורד. הסופרבול האחרון היה הנצפה ביותר אי פעם. בריידי ומוס ייעדרו מהפרובול

האם לחגוג בניו יורק ולהשאיר את ניו ג'רזי בצד? ניו יורק ג'איינטס משחקים בניו ג'רזי, יש להם הרבה אוהדים ברחבי המטרופולין וגם במדינה שמעבר לנהר ולא הוגן מבחינת הקבוצה להשאיר אותם בצד. מה עושים? שתי תהלוכות. אלופת ה-NFL הטריה תחגוג ב-11:30 שעון ניו יורק (18:30 שלנו) במנהטן, וכעבור שלוש שעות וחצי תערוך תהלוכה גם באיסט ראת'רפורד בניו ג'רזי.

ג'ים גארדנר, דובל מושל ניו ג'רזי, אמר: "אני שמח עם ההחלטה, זו קבוצה שיש לה הרבה אוהדים כאן ואנחנו רוצים שגם לתושבינו תהיה הזדמנות לחגוג איתה כאן, בבית". בינתיים שבו שחקני הקבוצה לניו יורק, והם כבר מחכים. "אני זוכר שכשיצאתי מבית חולים היה מצעד של היאנקיז כאן", נזכר אמאני טומר בשנת 2000, "זה משהו מדהים, אני כל כך שמח להיות חלק מזה".

ומכאן למפסידים של הסופרבול. טום בריידי ורנדי מוס הודיעו כי לא יגיעו לפרובול בהוואי. בריידי טוען כי הוא סובל מפציעה בקרסול, ולגבי מוס טרם נמסרה הסיבה. דיכאון סופרבול או סיבות אמיתיות? לא נדע בעתיד הקרוב. מה שספק אם יעודד את בריידי ומוס היא העובדה שהסופרבול האחרון היה הנצפה ביותר בהיסטוריה, ותוכנית הטלוויזיה השניה אי פעם. הסופרבול משך 97.5 מיליון צופים, 3.5 מיליון יותר מהסופרבול בין דאלאס לפיטסבורג ב-1996. הפרק האחרון של סדרת הטלוויזיה "מ.א.ש", ששודר ב-1983, משך 106 מיליון צופים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully