וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואידיסובה מגיעה לישראל

5.2.2008 / 12:26

אחרי שהתאוששנו משראפובה, נבחרת הפדרציה הוגרלה נגד צ'כיה במשחקי ההישרדות לבית העליון. המפגש ייערך ב-26-27 באפריל ברמת השרון

נבחרת הנשים של ישראל בטניס "זכתה" בהגרלה לא קלה כלל במשחקי ההישרדות בבית העליון בגביע הפדרציה, כשתארח ב-26 וב-27 באפריל את צ'כיה החזקה. בנבחרת הצ'כית משחקות ניקול ואידיסובה (15 בעולם) והכוכבת העולה לוסי ספארובה (31 בעולם).

אחרי חגיגת הפדרציה שעברה על טניס הנשים הישראלי, אפשר להתנחם בכך ששוב יזכו חובבי הטניס לצפות בשחקניות טובות ומלהיבות, ולמרות היריבה החזקה, הסיכוי לתוצאה צמודה, הנו גבוה יותר. הכוכבת הגדולה של צ'כיה היא ללא ספק ניקול ואידיסובה. הטניסאית בת ה-18 החלה ללמוד טניס בגיל 6, ואף היא מדור הטניסאיות שטיפחו אקדמיות הטניס של פלורידה.

באוגוסט 2004, בהיותה בת 15 בלבד, כבר זכתה בטורניר ואנקובר. בהמשך היא זכתה בחמישה תארים נוספים, בין השאר בטורניר בנגקוק וטרניר טוקיו. ואידיסובה הגיעה לשני חצאי גמר סלאם בקריירה, ב-2006 (צרפת) ו-2007 (אוסטרליה). בשיאה דורגה הצ'כית במקום ה-7 בעולם (מאי 2007), ולאחרונה חלה נסיגה קלה במשחקה. באליפות אוסטרליה האחרונה הודחה ואידיסובה בשלב שמינית הגמר על ידי סרינה ווילאמס.

ויאדיסובה (1.83 מ') ידועה במזגה החם, וייתכן שלקהל ברמת השרון תהיה השפעה מסוימת על משחקה. הצ'כית ידועה בחבטות ההגשה החזקות שלה, עבודת הרגלים הטובה ומשחקה התוקפני. ואידיסובה נחשבת לאחת הטניסאיות הנאות בסבב, וזה בוודאי תרם לה להפוך לפנים המזוהות עם חברות "ריבוק" ו"סיטיזן". הצ'כית פעילה גם בארגון חברתי שמספק מים נקיים לילדי אפריקה.

גם לוסי ספארובה אינה קוטלת קנים. הטניסאית בת ה-20 זכורה בעיקר מאליפות אוסטרליה אשתקד, אחרי שהדיחה את האלופה והמדורגת שנייה, הצרפתיה אמילי מאורסמו, אך בהמשך הודחה על ידי לא אחרת מאשר ואידיסובה. שחר פאר התמודדה בעבר מול הצ'כית בטורניר אינדיאן וולס, וגברה עליה. ספארובה, כמו חברתה לנבחרת, נחשבת טניסאית התקפית, חזקה, מהירה, ובעלת עבודת רגליים טובה.

פאר: "שמחה שלקהל תהיה עוד הזדמנות לעודד אותנו"

שחר פאר הגיבה לאחר ההגרלה: "אני שמחה שאנחנו משחקות שוב בבית. זו נבחרת לא קלה בכלל עם שתי שחקניות מצויינות, ואידיסובה וספרובה. יש עוד הרבה זמן עד אפריל, ונראה באיזה כושר אנחנו נגיע ובאיזה כושר הן יגיעו."

פאר קיבלה תאבון לאחר המפגש עם רוסיה: "אחרי הסוף שבוע המיוחד שכולנו עברנו כנבחרת, אני מחכה כבר למפגש בעוד חודשיים. האווירה הייתה מצויינת ואני מאוד נהניתי. הקהל נותן אנרגיות מדהימות, ואני שמחה שתהיה לנו עוד הזדמנות לשחק לפניו ושלקהל תהיה עוד הזדמנות לבוא ולעודד אותנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully