וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי בקצב ומי לא

הרחקנו עד ארצות הברית, לליגה הטובה בעולם, רק כדי לספר לכם מיהן הקבוצות שמגיעות במומנטום. במוקד, המשחק המסקרן בין קליבלנד של לברון לבוסטון של הטריו וניו ג'רזי נגד לוס אנג'לס לייקרס וקובי בריאנט הלוהטים

הפעם בפינת המומנטום אנחנו מנתחים את קבוצות ה-NBA ומנסים לזהות מגמות עיקריות לגבי המומנטום שאיתו הן מגיעות למשחקים בהמשך לעונה הסדירה. הנתונים אינם כוללים את משחקי הלילה שבין שני לשלישי.

משחק מספר 15: קליבלנד קבלירס – בוסטון סטליקס. קליבלנד עם רצף של ניצחון-הפסד-ניצחון-ניצחון-הפסד, ובמשחקה האחרון היא ניצחה 84:98 את הקליפרס. בוסטון, שפתחה את העונה בצורה טובה מאוד, הורידה את הקצב והיא עם ניצחון-ניצחון-הפסד-ניצחון-הפסד, ומגיעה אחרי שגברה על דאלאס 90:96. המומנטום די זהה, חייבים להודות.

משחק מספר 18: אינדיאנה פייסרס – סאן אנטוניו ספרס. אינדיאנה אחרי שלושה הפסדי בית רצופים ובסך הכל בששת המשחקים האחרונים היא נוצחה. במשחק האחרון היא ירדה מנוצחת מול אורלנדו (121:115). הספרס עם רצף של ניצחון-הפסד-הפסד-הפסד-ניצחון, ובמשחקם האחרון הם הביסו את פיניקס 81:84. אין בכלל ספק עם מי המומנטום.

משחק מספר 20: פילדלפיה 76 – וושינגטון וויזארדס. הסיקסטרס מגיעים עם רצף של הפסד-ניצחון-ניצחון-הפסד-הפסד-הפסד, כאשר במשחק האחרון הם נוצחו בתום משחק צמוד 108:106 על ידי אורלנדו. וושינגטון לעומת זאת עם רצף של הפסד-הפסד-הפסד-ניצחון-הפסד, כשבמשחקם האחרון הם הובסו על ידי הלייקרס 103:91. כמובן שפילדלפיה באה במצב רוח טוב יותר.

משחק מספר 21: ניו ג'רזי נטס – לוס אנג'לס לייקרס. ניו ג'רזי לא ממש יציבה והיא אחרי הפסד-ניצחון-ניצחון-הפסד-הפסד, כשב-12 המשחקים האחרונים שלה היא ניצחה רק פעמיים.הלייקרס חמים אחרי ניצחון 91:103 על וושינגטון והם עם רצף של ניצחון-ניצחון-הפסד-ניצחון-הפסד. התשובות ברורות, הלייקרס במומנטום טוב יותר.

משחק מספר 23: ממפיס גריזליס – מילווקי באקס. ממפיס, שהפסידה בבית ליוטה במשחקה האחרון 110:91, עם רצף של הפסד-הפסד-הפסד-ניצחון-הפסד, ובשלושת המשחקים האחרונים שנערכו בבית שלה היא נוצחה. מילווקי גם היא הפסידה בשלושת המשחקים האחרונים שלה והיא עם רצף של הפסד-הפסד-הפסד-ניצחון-הפסד, לא משהו לספר לנכדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully