וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לכל משחק יש את החיים שלו"

הפועל ירושלים עברה את הפועל חולון ודן שמיר מתכונן לגמר מול מכבי ומצטט את צ'ארלס בארטון. דורסמן: "חסר לנו ריכוז של דקה וחצי-שתיים"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

הפועל ירושלים השקיעה הערב (שני) המון מאמץ וחזרה מפיגור של 11 נקודות כדי לשוב לגמר הגביע שנה נוספת, שם תנסה להגן על תארה במשחק מול מכבי תל אביב. משחק ללא הגנות ראינו הערב ביד אליהו והתוצאה: 100:102, סיפרה היטב על המשחק, שהיה דרמטי והתקפי במיוחד.

מאמן הפועל ירושלים, דן שמיר, התייחס לכמות הריבאונדים שלקחה יריבתו בהתקפה: "היו פה דברים שלא כל כך מתיישבים עם ההיגיון. לא הרבה פעמים קבוצה מנצחת כשלוקחים מולה 24 ריבאונדים בהתקפה".

ביום חמישי תפגוש ירושלים יריבה ותיקה, מכבי תל אביב, ושמיר הוסיף: "יש משפט שאמר לי צ'ארלס בארטון שאומר: 'לכל משחק יש את החיים שלו'. שתי הקבוצות יתכוננו למשחק, נביא את כל מה שיש לנו ונקבל תשובות ביום חמישי. אנחנו תמיד מתכוננים כדי לנצח וננסה להביא את כל הכלים כדי שהם יעזרו לנו".

ראמל קארי, שהיה מועמד להחלפה לא פעם העונה, הצטיין הערב עם 21 נקודות והוא אמר: "יש לנו כמה דקות להיות שמחים וזהו. ביום חמישי כבר יש לנו משחק מול מכבי, שלצערי יהיה בחוץ כי נשחק ביד אליהו. יש לנו זמן להתכונן ואני חושב שאנחנו יכולים לשחק טוב מולם".

ארז מרקוביץ' נשמע אופטימי: "הגביע הוא עדיין שלנו וננסה לשמור עליו גם אחרי יום חמישי. ג'יימי ארנולד חזר ואני חושב שהשילוב שלנו טוב ועוד ישתפר".

מאמן חולון, מיקי דורסמן: "המשחק היה מצוין. אני חושב שהיינו קצרים וזה הספיק לירושלים לנצח. ג'יימי ארנולד הפתיע אותנו עם כמה קליעות מבחוץ. לצערי חסר לנו ריכוז של דקה וחצי - שתיים וירושלים הענישו אותנו. אני לא נהנה להפסיד, אבל חייב להגיד שזה היה המשחק הראשון שלנו העונה במעמד כזה".

דורסמן גם התייחס לכך שבקושי ביצע חילופים ומיעט לשתף את שחקני הספסל: "אולי יש בעיות עם המאמן וצריך להחליף אותו, אבל אני לא חושב ככה. הקבוצה שלי הוכנה כדי לנצח את ירושלים, אבל היינו חלשים בנקודות מסוימות וירושלים הצליחו לעשות את ההיפך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully