וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשים: רמה"ש שוב ניצחה את רמלה

4.2.2008 / 21:14

בפעם השנייה בשבועיים ויממה אחרי שהתבררה חומרת פציעתה של ג'קסון, גברו הבנות של אוסטפלד 69:71, משלשה של דורי, על הדאבליסטית

פעמים רבות קורה שכאשר שחקן או במקרה הזמן שחקנית חשובה נעדרת מהקבוצה, נרתמות שאר חברותיה כדי לחפות על חסרונה של הכוכבת. גם היום התרחיש הזה קרה, כאשר שחקניות רמת השרון חיפו בצורה מושלמת על היעדרותה של דיאנה ג'קסון וגברו על הדאבליסטית, אליצור רמלה, בתום משחק דרמטי 71:69 בחוץ, במסגרת המחזור ה-16 של ליגת העל.

ביום חמישי שעבר נפצעה דיאנה ג'קסון במשחק שמינית גמר היורוקאפ נגד אקסטרוגסה הספרדית. אמש (ראשון) התחוור לה ולקבוצתה כי היא גמרה את העונה, אחרי שקרע ברצועות הברך אובחן אצלה.

הערב, השחקניות של אורנה אוסטפלד אספו עצמן, התגבשו ונתנו משחק מצוין, כדי לנצח בפעם השנייה תוך כשבועיים את רמלה. המשחק הראשון, שהיה דחוי, הסתיים עם ניצחון על הבאזר של ג'יה פרקינס. גם הערב, שלשה מכריעה של מירב דורי המצוינת הביאה לניצחון המתוק. המשחק היה מאוד צמוד לכל אורכו, כשהיתרון עובר מצד לצד. בסוף הרבע השלישי הובילה רמלה בנקודה, 55:56, אבל זה כאמור לא עזר לה. רמת השרון עם ניצחון מספר 13, מנחילה לרמלה את הפסדה הרביעי העונה. הקבוצה של אוסטפלד מוליכה את הליגה.

הוליכו את רמת השרון: טטיאנה טרוינה 19, דאדה ויליפיץ' 18, מירב דורי 17. לרמלה: שי דורון 20, שריל בייקר 15, ג'קלין ג'ונסון 14.

במשחקים נוספים: בנות השרון גברה 71:80 על בני יהודה. את בנות השרון הובילו: טנישה רייט עם 19 נקודות, ננה ואברה ומיסטי וויליאמס הוסיפו 17 נקודות כל אחת. את בני יהודה: רנה טיילור 21, טל זלץ 14.

מכבי אשדוד ניצחה את הפועל תל אביב 65:75. את אשדוד הוליכו: ברנדי מקיין עם 21 נקודות ואיינה ווקר עם 16. את הפועל תל אביב: אדנישה קורי 24, שירה העליון עם 15.

בנות תל כביר השיגה ניצחון שני העונה, 93:96 על אליצור חולון. את תל כביר הוליכו: ג'ינס קונסטאטנס 32 נקודות, שון גורטמן 29 נקודות. לחולון: אייבורי לאטה 29 נקודות, לטנג'לה אטקינסון 24.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully