וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צביקה שרף: "אחד המשחקים החלשים שלנו"

מאמן מכבי ת"א צביקה שרף מודע שקבוצתו לא הרשימה. על הגרלת היורוליג: "לא מתלוננים". פייזר פירגן להלפרין: "הוא בתקופה נהדרת"

ברני ארדוב

צילום ועריכה: יותם רונן

זה לא הלך קל, אפילו היה מאוד קשה, אבל בסופו של דבר מכבי תל אביב השיגה עוד מטרה - עלייה לגמר גביע המדינה - אחרי ניצחון קשה על הפועל גלבוע/עפולה 83:92. זה היה הניצחון העשירי ברציפות של הצהובים, מאז החליף צביקה שרף על הקווים את עודד קטש. הקבוצה של אבנר יאור לא נתנה לאלופה לברוח ושמרה כל הזמן את עצמה בהפרשים צמודים. אלא שערב מצוין של יותם הלפרין עם 22 נקודות וחסימה גדולה לקראת הסיום, העלה את מכבי עוד שלב, בדרך להשבת הגביע, בו לא זכתה בשנה שעברה.

"אני מעדיף לא להתייחס לעצמי אלא לקבוצה בכלל", הצטנע כוכב המשחק יותם הלפרין. "לקח לנו זמן עד שנכנסו למשחק והתחלנו לשחק כפי שמצפים מאיתנו. הם שיחקו מצוין והיו רגעים שלא הצלחנו לעצור אותם בהגנה. אני שמח שבסופו של דבר לקחנו את המשחק, כי אנחנו יודעים מה משמעות הגביע עבור המועדון הזה".

"לקח לנו הרבה זמן להוריד אותם מעלינו, כל המשחק למעשה", אמר מרכוס פייזר בסיום. "לא עשינו דברים שהיינו צריכים לעשות, דברים שדיברנו עליהם בחדר ההלבשה. ההגנה שלנו לא הייתה טובה אבל אני מקווה שנלמד מזה לקח לקראת יום חמישי בפרט והמשך הדרך בכלל. הלפרין? הוא בתקופה נהדרת, עושה את הדברים כמו שצריך ומשחק עם ביטחון. אני שמח מאוד בשבילו".

שרף: "אין תירוצים, צריך לתקן"

"אני רוצה להחמיא לעפולה ולאבנר יאור על משחק יוצא מהכלל, אמר בסיום מאמן מכבי תל אביב צביקה שרף. "לא היינו מרוכזים מספיק, היה אחד המשחקים היותר חלשים שלנו, בטח בהגנה. בהתקפה היינו מפוזרים עם אחוזי קליעה לא טובים משלוש. מצד שלישי, עפולה מיצתה מעצמה את המקסימום ואנחנו לא. אבל אני שמח שעלינו לגמר, ואולי זה יעזור לנו להעיר את הקבוצה שלנו לקראת המשחק. אין תירוצים, לא שיחקנו טוב ואנחנו צריכים לתקן את זה".

על הגרלת הטופ-16 אמר שרף: "בשביל להגיע לפיינל פור צריך לעבור קבוצות טובות. בטופ-16 משחקות קבוצות טובות יותר מאשר בבית המוקדם. סדר המשחקים קשה מאוד. יש הרגשה כאילו ריאל חלשה יותר מפאו ומצסק"א, אבל ראיתי את המשחק ביום חמישי בין ריאל לפאו והיא לא נפלה ממנה. גם ז'לגיריס הפסידה בבית רק משחק אחד, מול צסק"א.

"אבל אין חיים קלים. אנחנו לא מתלוננים. נעבוד קשה כדי לסיים במקום גבוה, כי אנחנו רוצים להגיע לפיינל פור. ברור שגם לריאל יש הרבה מוטיבציה להגיע לפיינל פור כמארחת, גם אולימפיאקוס תשחק נגדנו משחק ראשון עם מאמן חדש ואתם יודעים מה המשמעות של זה. אבל קודם נעבור את המשחק ביום חמישי ואז נתחיל להתכונן למשחק הראשון בחוץ מול אולימפיאקוס. לא ברור אם ינאקיס ינהל כבר את המשחק הקרוב, אבל נחכה לראות איזה שינויים הוא עושה. ינאקיס ימלא את אולם השלום והאחווה ב-18,000 איש, אבל אני אוהב אווירה כזאת.

"אני הכי שמח בשביל יותם שמשחק טוב. אני מקוה שגם ליאור ישחק כפי ששיחק היום. צריך להחזיר לדיוויד בלות'נטאל את הביטחון. אנחנו יודעים מה אנחנו רוצים בדיוק ונמשיך לעבוד".

מן העבר השני, אמר המאמן המנוצח, אבנר יאור: "אין יותר מדי מה להגיד מבחינתנו. היה ברור מתחילת המשחק מי הפייבוריטית, אבל גם לנו היה ברור שאנחנו באים כדי לעשות כל מה שאנחנו יכולים על מנת לנצח. עשינו כמה דברים טובים במשחק, מבחינת מה שרצינו לעשות טקטית וגם מבחינת מאמץ ואינטנסיביות, וזה הגיע לכך ששתי דקות לסיום המשחק היה חי. בדקות האחרונות מכבי עשו את הדברים נכון יותר, וניצחו.

"האמנו מההתחלה ועד הסוף. פשוט בדקות האחרונות צריך לדעת לעשות דברים קטנים בצורה נכונה, ומכבי עשו את זה בצורה טובה יותר מאיתנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully