וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למה עטר לא חוזר למכבי חיפה?

4.2.2008 / 17:08

הקהל קורא בשמו, אבל בהנהלת הקבוצה לא מתלהבים להביא את מאמן נתניה. "שחר מאוד לא מתרשם מאיך שנתניה משחקת", אומר גורם במועדון

שבת, קרית אליעזר. הדקה ה-90. מכבי חיפה מפסידה למכבי נתניה, וחלק מאוהדי מכבי חיפה כבר קוראים בשמו של המאמן רוני לוי. אחרים עוזבים את האצטדיון בזעם וקוראים בשמו של ראובן עטר, הפעם בהקשר חיובי יותר. חלק מאוהדי מכבי חיפה דרשו לראות את עטר על הקווים בכרמל כבר בעונה הבאה. בכל זאת, מדובר במאמן מצליח, סמל במכבי חיפה, אבל דווקא בהנהלת הקבוצה לא רואים את הדברים עין בעין עם הקהל. שם, על פי אנשים בקבוצה, עדיין לא מעריכים מספיק את עבודתו של מאמן נתניה. על פי גורמים בקבוצה, גם במשחק הניצחון של נתניה ביקר נשיא מכבי חיפה, יעקב שחר, את צורת המשחק של נתניה ואמר. "אין שם כדורגל".

במכבי חיפה כבר מיהרו להבהיר הבוקר (שני) כי "עטר לא יגיע בעונה הבאה לקבוצה". גורם בכיר בקבוצה הסביר: "דווקא אחרי המשחק האחרון אני אומר שיענקל'ה מאוד לא מתרשם מאיך שנתניה משחקת. למרות שנתניה ניצחה, הוא לא ראה כדורגל. עטר היה שחקן גדול ומלהיב, אבל הוא לא יגיע לכרמל בזמן הקרוב".

הנושא שהכי מלחיץ את שחר, הוא דווקא רמת האימונים. הבעלים מרוצה מאוד מהרמה הגבוהה של האימונים בחיפה, וטוענים כי זו עולה על הרמה שמפגין עטר באימוני נתניה. "התאמנתי תחת מספר מאמנים בעבר, ואין מקום להשוואה", אמר שחקן בחיפה.

תגובת המועדון בנושא גם היתה ברורה: "האנשים שקראו בשמו של עטר, הם אותם עשרה אנשים שגם אחרי ניצחונות קראו לרוני לוי להתפטר. אחרי הפסדים התקשורת נוהגת להבליט את זה, זה הכל".

עוד טוענים בקבוצה, כי לאחרונה קיבל המאמן רוני לוי מסרים שחוזהו יוארך, אם כי שחר עדיין לא הכריז זאת באוזני המאמן באופן רשמי. לקראת סוף העונה אמור שחר להיפגש עם לוי בארבע עיניים בנוגע לעתידו בקבוצה. בלי קשר לעטר, אם לא יקרה משהו בלתי צפוי, לוי צפוי להמשיך במועדון גם בעונה הבאה.

עוד במכבי חיפה: החלוץ ת'מבינקוסי פנטאני לא מצא מקום בטיסה לישראל ולכן לא יגיע היום ארצה יחד עם חברו, טשפו מסיללה. במכבי חיפה טוענים כי ההתאחדות הדרום אפריקאית, שהייתה אמורה לשריין לו מקום בטיסה, לא עשתה זאת. השחקן צפוי לנחות ביום שלישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully