וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בבייג'ינג כבר תביאו לנו את מדלית הזהב"

4.2.2008 / 13:55

יו"ר הוועד האולימפי צבי ורשביאק העלה את רף הציפיות מהשייטים קליגר וגל, שחזרו עם מדלית ארד שלישית מאליפות העולם

יח"צ - חד פעמי

צילום ועריכה: אמיר לב

צמד שייטי ה-470, גידי קליגר ואודי גל, זכו היום (שני) לקבלת פנים חגיגית של הוועד האולימפי הישראלי, בטקס שהתקיים בתל אביב. כזכור, קליגר וגל חזרו בסוף השבוע עם מדלית ארד מאליפות העולם שהתקיימה באוסטרליה, השלישית שלהם ברציפות.


בניגוד לפעמים קודמות, הוועד האולימפי החליט להעניק לצמד השייטים חלק מהתמריץ על ההישג כבר עכשיו, ולא בסוף השנה האזרחית. קליגר וגל יזכו למענק של 35 אלף שקלים לכל אחד, שמצטרפים לסכום של 24,375 שקלים על ההישגים שלהם ב-2007. חלק מהסכום הוענק כבר היום, כאשר החלק השני יוענק בסוף השנה. מאמן העל של הצמד, גור שטיינברג, קיבל מענק של 25 אלף שקלים.

יו"ר הוועד האולימפי צבי ורשביאק אמר בטקס: "את מדלית הזהב אנחנו מצפים שכבר תשיגו בבייג'ינג". בטקס נכח גם חבר הוועד האולימפי הבינלאומי אלכס גלעדי וכמו כן: יו"ר איגוד השייט יהודה מעיין, מנהל היחידה לספורט הישגי גילי לוסטיג וגור שטיינברג, המנהל המקצועי של נבחרת השייט.

שטיינברג ניצל את המעמד כדי לפרגן לצמד השייטים על המקצועיות שלהם, אבל הוסיף שלדעתו, שיפור בהכנות המקצועיות היה יכול להביא למדלית זהב כבר בתחרות שהתקיימה במלבורן. שטיינברג אמר: "התקציב שניתן להכנות של קליגר וגל הוא חסר תקדים ושווה לכל המתחרים שלהם בעולם, אבל ישנם עוד כמה דברים קטנים שמבחינתי היו יכולים להביא למדלית זהב". שטיינברג, שאימן את גל פרידמן כשזכה במדלית הזהב באולימפיאדת אתונה, התייחס בעיקר למעמדו של מאמנם האישי של קליגר וגל, ורמז שיש לו ציפיות מהגורמים האחראיים לחזק את מעמדו של המאמן טום סאונט.

אודי גל, שלא הסתיר את אכזבתו מהעובדה שחזר הביתה עם אותו צבע של מדליה אמר: "זה נכון שאנחנו אחד הצמדים הטובים בעולם, אבל קשה לומר שהצדקנו את הציפיות מאיתנו למדלית זהב. היינו צריכים לזכות בה כדי להוכיח לעצמנו עוד משהו, שאנחנו יכולים לעשות את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully