וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: שמחה לאיד היא הטובה ביותר

"הפער נשאר על שש נקודות וזה משאיר מתח ועניין לקראת המפגש בעוד שבועיים", אומרים על התיקו של בית"ר בנתניה, שם גם מרוצים מהזרים

במכבי נתניה עקבו בדריכות רבה אתמול (ראשון) אחר המפגש בין מכבי תל אביב לבית"ר ירושלים והיום התקשו להסתיר את שביעות רצונם מתוצאת התיקו המאופסת במשחק. "העובדה שהפער בינינו נשאר על שש נקודות בלבד משאיר עניין ומתח לקראת המפגש בעוד שבועיים", אמר הבוקר גורם בנתניה. יחד עם זאת, מוסיף אותו גורם ואומר: "אבל קודם כל אנחנו חייבים לנצח בשבת (17:00, קופסא) את קרית שמונה, אחרת לא עשינו שום דבר".

אתמול קיימה מכבי נתניה אימון שחרור לשחקני הקבוצה שנטלו חלק במשחק מול מכבי חיפה והיום זכו כל שחקני הקבוצה ליום חופשי, להוציא את החלוץ תיירי טזמאטה, שמתאמן באופן אישי יחד עם מאמן הכושר אורי הראל, זאת במטרה להכשירו מהר ככל שניתן ולהחזירו לקראת המשחק. גורם בצוות המקצועי התייחס היום להופעתו של פרנסיס קיויו בשבת האחרונה ועל העובדה שהפך לשיחת היום באזור אצטדיון הקופסא: "זה מה שרצינו, שחקן שיגרום להרתעה אצל היריבה. קיויו עונה על כך במאת האחוזים וזה עדיין לא חצי ממה שהוא ייתן בהמשך".

בצוות המקצועי מאמינים שעם הצטרפותו של טזמאטה, ההתקפה של מכבי נתניה תהיה טובה ומסוכנת יותר. הקשר הקולומיאני, חורחה לופז קבאיירו, זוכה אף הוא לשבחים. גורם בצוות המצקועי: "מדובר בשחקן חכם, שמרים ראש ומשחק בתבונה. לא סתם ראובן עטר בחר להחתים אותו". קבאיירו אמנם אינו משחק בעמדה של תמיר כהן, אולם נראה שמכבי נתניה מצאה מענה הולם לעזיבתו לבולטון. מחר תשוב מכבי נתניה להתאמן ותחל את הכנותיה למשחק מול עירוני קרית שמונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully