וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעצר כדורגלן קבוצת הנוער של קרית שמונה

איציק סולומון

4.2.2008 / 11:38

שחקן הקבוצה מהליגה הלאומית חשוד בסחר בסמים. מאמנו: "אני בהלם. מדובר בילד עם פוטנציאל אדיר". בהלת כרטיסים לקראת נתניה

סטודנטית בת 26 לקרימינולוגיה, שבמהלך החודשים האחרונים שימשה כסוכנת סמויה בקרב סוחרי סמים באזור אצבע הגליל, הביאה הלילה למעצרם של 12 חשודים, במבצע שנקרא "תלתלי זהב". בין העצורים: כדורגלן מצטיין בקבוצת הנוער של הפועל קרית שמונה, מהליגה הלאומית לנוער. בין היתר התחזתה הסוכנת לסוחרת סמים ועשתה עיסקאות עם חלק מהחשודים. הבוקר (שני) הובאו העצורים להארכת מעצר בבית משפט השלום בעכו.

"זה בא לנו בהפתעה", אמר הבוקר מאמן קבוצת הנוער של קרית שמונה אלון אילוק, "אני בהלם ולא מאמין. מדובר בילד עם פוטנציאל אדיר, ואני מקווה שמהר מאוד יתברר כי הסיפור הזה הוא שקר אחד גדול. אנחנו נעשה הכל כדי לעזור לילד ולמשפחה".

והיה ויתברר כי הסיפור אמיתי, תהיה זו סטירת לחי מצלצלת ליושב ראש איתוראן קרית שמונה, איזי שירצקי, שמשקיע רבות במחלקת הנוער של המועדון, ובהקניית ערכים חיוביים לשחקני העתיד של המועדון.

ובנושא אחר: לאחר לילה שלם של ציפייה, ילדה בבוקר בת זוגתו של המאמן רן בן שמעון, את בנם הראשון. המאמן המאושר החמיץ את אימון הבוקר, אותו העביר עוזרו, יצחק בוזורגי.

בקרב אוהדי הקריה נרשמה היסטריה לכרטיסים, לקראת משחק החוץ בשבת, מול מכבי נתניה. בקריה ניסו לברר היום (שני), עם אנשי מכבי נתניה, כמה כרטיסים יועמדו לרשותם, אך לא שמעו תשובות ברורות, מפני שגם בנתניה נרשמת הסתערות על הכרטיסים. "כולם בטירוף, רוצים להיות בשבת במשחק", אמר הדובר, עדי פרג'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully