וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאנינג: "אי אפשר היה לכתוב תסריט מוצלח יותר"

4.2.2008 / 11:11

איליי מאנינג היה מאושר, רגע אחרי שזכה ב-MVP של הסופרבול. בורס: "סירבנו להיכנע". טום בריידי: "הפאס ראש שלהם עשה את ההבדל"

זה היה יום שיזכרו עוד הרבה זמן ברחובות מנהטן. המסירה של איליי מאנינג לפלקסיקו בורס העירה את הענק הלוחש, זה שמשנת 2000 לא זכה לטעום אליפות בספורט המקצועני, ומ-1991 לא ראה תואר בפוטבול. ניו יורק תתעורר לבוקר חדש, שבו איליי מאנינג הוא אלוף והג'איינטס מסתובבים עם טבעת על האצבע. בפעם השניה ברציפות אח לבית מאנינג זוכה בתואר ה-MVP של הסופרבול, ודי קל להבין כמה הבחור הצעיר מאושר.

"כשקיבלתי את הכדור בדרייב האחרון, זה היה המצב שבו רציתי להיות, והסיום - אי אפשר היה לכתוב עבורו תסריט מוצלח יותר", אמר מאנינג. "היו בדרייב הזה כל כך הרבה דברים נפלאים". על התפיסה של דייויד טיירי (בעזרת הקסדה...) אמר מאנינג: "זה היה נס, הרגשתי שהכדור צף לכיוון שלו ואז הוא הצליח איכשהו לתפוס את זה. זה היה פשוט לא ייאמן".

מי שישב בתאי האיצטדיון בגלנדייל וראה את איליי מנצח הוא MVP השנה שעברה, פייטון מאנינג. "הייתי דרוך. רציתי להיות במקומו על המגרש", אמר פייטון, "אבל עדיין הרעתי לכל פעולה ולכל מהלך. אני בליגה כבר עשר שנים, וזכיה בסופרבול היא לא משהו שאתה לוקח כמובטח. אני גאה באחי, זו הייתה השנה שלו".

מי שניבא את הניצחון הזה היה האיש שתפס את הכדור האחרון, פלקסיקו בורס. "זו ההרגשה הכי טובה בעולם", אמר פלקס, "ההתקפה פשוט עמדה שם וסירבה לרדת מהמגרש, ומצידנו, רק ביצענו את מה שהיינו צריכים. כשהכל הגיע למצב של מהלך אחד, גם אותו השלמנו בהצלחה".

מי שלא שכחו לחגוג הם גם שחקני מיאמי דולפינס של 1972, שנשארו הקבוצה הבלתי מנוצחת היחידה בהיסטוריה. "אנחנו גאים בכך שהשיא שלנו שריר וקיים", אמר ג'ים קיק, הרץ של הקבוצה באותה עונה, "זה שיא מיוחד, למה שלא נהיה גאים בו?". שחקני הדולפינס עודדו את הג'איינטס, אבל קיק אמר: "אין לנו כלום נגד הפטריוטס, אנחנו בעד ההישגים שלנו".

ובניו אינגלנד, כמובן, אבל ואכזבה. הפטריוטס היו רחוקים 35 שניות מעונה מושלמת, וכל הקסמים שעשו עד כה העונה פעלו נגדם בדיוק ברגע הלא נכון. "הם כיסו אותנו נכון והגיחה שלהם לכיוון שלי עבדה. הם קבוצה טובה, טובה מאוד, ובהחלט עשו לנו חיים קשים, כשלצערי לא יכולנו להתמודד עם הקשיים האלה". גם רנדי מוס הסכים איתו: "הקו האחורי שלהם לא עשה דברים מיוחדים, אבל השביעייה הקדמית היתה נפלאה. הם נתנו את הטון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully