וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכשיו פאטו מפחיד בעיקר את מילאן

4.2.2008 / 11:09

פציעתו של פאטו בניצחון מילאן על פיורנטינה, מטרידה את אנצ'לוטי, שסובל מחוסר בחלוצים: "הפגיעה די רצינית, אנו שוב במתכונת חירום"

בבוקר שאחרי הניצחון על פיורנטינה (0:1), במילאן לא יודעים אם לצחוק או לבכות. מצד אחד, היה זה ניצחונה הרביעי ברציפות, שהושג מרגליו של אלשנדרה פאטו. מאידך, היה זה אותו פאטו שנפצע בדקה ה-90, והדאיג את מאמנו קרלו אנצ'לוטי, כשנקע את קרסולו.

"הפגיעה די רצינית", התייחס אנצ'לוטי למצבו של הברזילאי בן ה-18, "נדע ב-48 השעות הבאות מה חומרת הפציעה. ב-20 בפברואר מילאן תתמודד מול ארסנל במסגרת שמינית גמר ליגת האלופות, ובסן סירו לא היו רוצים לראות את פאטו לבוש חליפה ביציע. הכרטיס הצהוב אותו ספג אלברטו ג'ילארדינו הפכו את השפיץ המילאנזי לקהה יותר לקראת המשחק הבא, נגד ליבורנו. "אנו שוב במתכונת חירום", אמר אנצ'לוטי, "אני מקווה שפיפו אינזאגי או רונאלדו יתאוששו מפציעתם עד השבוע הבא".

מי שהפגין יכולת טובה נגד הויולה והוכיח שיש על מי לסמוך בין הקורות הוא ז'ליקו קאלאץ'. דידה חסר לרוסנרי בגלל פציעה בכתף, ומחליפו קיבל מחמאות מאנצ'לוטי. "הוא הרוויח את מקומו בכבוד בזכות יכולתו, אבל אסור לשכוח שיש לנו עוד שוער גדול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully