וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיגן מריץ את אואן

4.2.2008 / 11:09

"האם ראיתם את הרקורד שלו בנבחרת?", שאל מאמן ניוקאסל, שמאמין כי לחלוץ מקום מרכזי בהרכב של קאפלו. סאותג'ייט מחכה לאלבס

מאמן ניוקאסל קווין קיגן מאמין כי לחלוץ קבוצתו, מייקל אואן, יש מקום חשוב בסגל נבחרת אנגליה לקראת משחק הידידות מול שוויץ ביום רביעי הקרוב. החלוץ בן ה-28, שסיים אתמול, ב-1:1 מול מידלסבורו, בצורת שערים שהחלה באוקטובר האחרון, אמנם לא נמצא בשיא כושרו, אבל פאביו קאפלו בטח יהיה מרוצה מהשער האחרון של החלוץ.

המאמן האיטלקי לא נענה לדרישת הקהל להשאיר את אואן מחוץ לסגל ועשוי לשלבו בהרכב לצד וויין רוני. עבור קיגן, אין ספק כי אואן חייב להיות דמות מפתח בתכניותיו של קאפלו לקראת מוקדמות גביע העולם של 2010. "האם ראיתם את הרקורד שלו במשחקי הנבחרת? 88 משחקים, 40 שערים. זה בלתי ייאמן", אמר מאמן הג'ורדיז, "הוא בכושר, הוא ממש בכושר עכשיו. הוא עבד מאוד קשה מול מידלסבורו, אבל גם בכל המשחקים מאז שהגעתי לאמן את הקבוצה ואני לא חושב שהוא מקבל את הקרדיט על כך".

בזמן שאואן השיג את שערו החמישי העונה ועודד את קיגן, ניוקאסל עדיין מחכה לניצחון הראשון בתקופתו של המאמן החדש. הטונס נאלצו להסתפק בנקודה, לאחר שמגן בורו רוברט הות' נגח את השוויון בדקה ה-87, שער אותו קיגן בטוח שהשופט היה צריך לפסול בשל נבדל. לגארת' סאות'גייט, מאמן בורו, הייתה הזדמנות לחגוג ניצחון, כשסטיוארט דאונינג שלח כדור לקורה, בבעיטה חופשית בתוספת הזמן, אך הבלם לשעבר הראה שביעות רצון מהנקודה שהשיג: "היו לנו כמה הזדמנויות נהדרות כדי להוביל והיינו מאוד מאוכזבים מהשער שספגנו. האופי שהצגנו, כדי לחזור מפיגור וליצור מספר מצבים, אני מאמין כי הגיע לנו השער שהשגנו בסיום".

סאות'גייט מקווה כי אפונסו אלבס, שהצטרף לקבוצה מהירנביין בשבוע שעבר, יוכל להצטרף למשחקי הקבוצה בקרוב, אך החלוץ מתקשה בהוצאת אישור העבודה. "כרגע הוא צריך להגיע לשגרירות האנגלית באמסטרדם", מסביר סאות'גייט, "אני מקווה שהוא יגיע לאנגליה בשלישי או רביעי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully