וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רייקארד: "אני לא מסתכל על ריאל"

4.2.2008 / 8:42

רייקארד מרוצה מהניצחון 0:1 על אוסאסונה: "הניצחון יעניק לנו מוראל". קומאן על ניצחון ראשון מ-9 מחזורים: עכשיו נהיה רגועים יותר"

ברצלונה חיכתה אמש (ראשון) 89 דקות כדי לכבוש את שערה של אוסאסונה ולצמק את הפער מהמקום הראשון רק לשש נקודות. פרנק רייקארד, מאמן בארסה, אמר בסיום כי ינצל את הניצחון בעיקר כדי לרומם את רוחם של שחקניו בחדר ההלבשה. "הניצחון יעניק לנו מוראל", אמר המאמן ההולנדי, שגם סירב להתייחס ברצינות לעניין המאבק על המקום הראשון מול היריבה השנואה ממדריד, "אני לא מקובע על ריאל. יש להם את היתרון ולפחות כרגע הם מוליכים את הטבלה. ריאל טובה ותמשיך לעבוד, אבל אני לא מסתכל עליהם".

שערה של בארסה אמש הגיע אחרי משחק מתיש עבור שחקניו של רייקארד, כשאוסאסונה פשוט מסרבת להיכנע. נדמה היה כמעט כי הניצחון לא יגיע והצופים בקמפ נואו ינופפו במטפחות הלבנות. "הקצב של המשחק נשבר בסיום", אמר רייקארד, "איבדנו הרבה זמן, אבל אני מאושר מהניצחון. הקבוצה השיגה הזדמנויות, כשגם הראתה גישה נכונה מאוד. אנחנו נעבוד על ניצול ההזדמנויות".

אחרי תשעה מחזורים ללא ניצחון, ולנסיה ורונאלד קומאן סוף סוף עשו זאת, דווקא בחוץ (0:2) מול ריאל ויאדוליד. אחרי מחצית ראשונה רעה, שערים של חואן מטה ודויד וייה נתנו לעטלפים הזדמנות לחגוג אחרי תקופה ארוכה. רונאלד קומאן, שהרגיש את החרב מונחת היטב על צווארו, הריע בעיקר להגנה ולשוער טימו הילדבראנד. "עבדנו חזק מאוד בהגנה, למרות שהמשחק נהיה קשה מאוד בגלל הרוח והגשם", אמר המאמן המושמץ, "במחצית השנייה יצרנו יותר מצבים ואחרי שעלינו ל-0:1 הגנו טוב, הצגנו נינוחות ושלטנו על המשחק".

משרתו של קומאן, שעמדה כאמור בסכנה עד המשחק, אולי ניצלה, בינתיים, והמאמן ההולנדי תולה זאת במילוי הוראותיו: "המפתח לניצחון היה האופי שהראו השחקנים. הם סבלו כדי לנצח ועכשיו נוכל להיות רגועים יותר, במטרה לנצח ולהשיג עוד נקודות. אנחנו לא צריכים להתנשא ולהתפאר, אלא להמשיך לעבוד, מכיוון שיש לנו עוד המון במה להשתפר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully