וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האריות והפרעונים בחצי הגמר

4.2.2008 / 21:03

מצרים ניצחה את אנגולה 1:2 ותפגוש את חוף השנהב בשלב הבא. קמרון תשחק מול גאנה, אחרי שהדיחה את טוניסיה לאחר הארכה

הקבוצה עם הכי הרבה היסטוריה באליפות אפריקה, פגשה ברבע הגמר את הקבוצה שהעפילה בפעם הראשונה בתולדותיה שלב. בסופו של דבר מצרים, האלופה, מנצחת את אנגולה, לה זאת הייתה הופעת בכורה ברבע הגמר, 1:2 בדרך לפגוש את חוף השנהב בחצי הגמר.

הפתיחה הייתה שקולה למדי, עד שבדקה ה-22 עבירה על מוחמד אבו טריקה, עשרים מטר מהשער. אבו טריקה ביצע את הבעיטה, והכדור פגע בידו של אחד משחקני אנגולה שהיו בחומה. פנדל למצרים. חוסני עבד ראבו כבש בלי בעיה והעלה את מצרים ליתרון. ארבע דקות חלפו ורגע של קסם הגיע, מאנושו, שחקנה של מנצ'סטר יונייטד, קלט את הכדור שלושים מטר מהשער, ושלח פצצה בשמאל שפגעה במשקוף וירדה פנימה. איזה גול לאנגולה!

המצרים התאוששו עוד לפני המחצית. כדור רוחב בדקה ה-38, מצא את הגנת אנגולה חולמת, ועמאר זאקי היה במקום כדי להבקיע את היתרון של אלופת אפריקה, עם הבטן.

המחצית השנייה הייתה מאכזבת. נראה היה ששתי הנבחרות גמרו את רוב התחמושת במחצית הראשונה, למצרים זה היה מתאים, לאנגולה קצת פחות. האלופה בחצי הגמר אחרי 1:2. אנגולה הסימפטית, תנסה שוב בעוד שנתיים.

טוניסיה- קמרון 3:2

רוז'ה לאמר, מאמנה של טוניסיה, אמר לפני המשחק שלא סמואל אטו הוא זה שמפחיד אותו. חלוץ ברצלונה כבר עם חמישה שערים בטורניר, ו-16 בכל האליפיות, מלך השערים כמובן, הוא, איך לא, אימת ההגנות בינתיים בטורניר. אבל לאמר כנראה ידע על מה הוא מדבר, שכן הצרות, לפחות במחצית הראשונה, לא באו מאטו.

למען האמת, בדקה ה-19 צריך היה לאמר לפחד מהשוער שלו, שיצא בצורה מזעזעת לכדור גובה, פספס אותו והשאיר את מאביה מול שער ריק כדי להעלות את קמרון ליתרון. בדקה ה-27 בעיטה חופשית לקמרון. ג'רמי שחקנה של ריאל מדריד וצ'לסי בעבר, סובב כדור נפלא לפינה הימנית ו-0:2 לקמרון.

בדקה ה-34 הראה בן סאדה הטוניסאי שגם הוא יודע לבעוט כדורים חופשיים, כאשר סובב כדור נפלא מעשרים מטר ברגל שמאל לפינה השמאלית הגבוהה של השוער והקטין את התוצאה. טוניסיה הגיע לעוד מצב אחד נפלא לפני המחצית, אבל המשקוף ואינסטינקט מדהים של קמני השוער הקמרוני, הצילו את האריות.

במחצית השנייה ניסתה וניסתה טוניסיה עד שהצליחה לבסוף. זה קרה תשע דקות לסיום, יאסין צ'יחווי, ניצל מסירת רוחב טובה, ובעט חזק בלי לעצור 2:2.

המשחק הלך להארכה, ושם, אחרי שלוש דקות, שוב האריות הבלתי ניתנים להכנעה עלו ליתרון. שוב היה זה מאביה, כובש השער הראשון, שהתמקם מצויין ברחבה כדי לנצל מסירה טובה ולהבקיע את השלישי לקמרון, שהצליחה לשמור על שערה במשך הדקות שנותרו, ומעפילה חצי הגמר, שם תפגוש את המארחת גאנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully