וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דן שמיר: "הציפיות שלנו ברורות"

שגיא ניר

3.2.2008 / 21:35

שמיר רוצה לשמור על הגביע בו זכתה ירושלים אשתקד. פניני: "אם לא נעלה לגמר זה כישלון". ווטסון: "אנחנו אנדרדוג, כי לירושלים יש מסורת"

ברני ארדוב

צילום ועריכה: אמיר לב

המשחק המרכזי והמעניין במעמד חצי גמר גביע המדינה יתקיים מחר (שני) בין הפועל ירושלים להפועל חולון. שתי הקבוצות התאמנו הערב ביד אליהו לקראת המפגש ביניהן, שייאובטח על ידי מספר שיא של 150 שוטרים ו-215 סדרנים, וזאת כחלק ממסקנות המפגש הקודם בין הקבוצות (נובמבר 2007), שהסתיים עם זריקת החזיז במלחה. איגוד הכדורסל, בשיתוף הסוכנות היהודית ייארחו במשחק 350 מילדי שדרות.

ירושלים ערכה אימון בסגל מלא, כולל ארנולד, שהחלים מפציעתו. מאמן הקבוצה דן שמיר: "הכל פתוח לחלוטין, והכל יכול לקרות. לשמור על הגביע זה טוב למסורת, אבל אנו מתרכזים במחר, ומקווים להגיע לגמר ביום חמישי. חולון היא אחת המכשלות הגדולות שהיו בכדורסל הישראלי בשנים האחרונות. יש לנו שחקנים שהיו בסרט הזה, והציפיות שלנו ברורות". לגבי ארנולד, שהחלים מניתוח ולא שיחק חודש וחצי, אמר שמיר: "אני לא מצפה מג'יימי לחזור ביום אחד, ולהיות מה שהיה לפני זה".

שחקן הפועל ירושלים, גיא פניני: "יש לחץ, אבל לחץ זה טוב. אם לא נעלה לגמר זה יהיה כישלון, לכן זה משחק שאין ממנו דרך חזרה. נבוא ביחד, דרוכים ומוכנים, כמו בשלושת המשחקים האחרונים. המשחק שהיה במלחה יושב לנו בראש, וגם בגללו חשוב לנו לנצח".

אוהדי חולון מתכוונים להתרכז לפני המשחק בקניון עזריאלי בתל אביב, ולצעוד ממנו בתהלוכה גדולה לעבר היכל יד אליהו. מאמן הקבוצה, מיקי דורסמן: "השחקנים שלנו באים קודם כל ליהנות, ואני נותן כבוד לאנשים שעשו את זה כבר בירושלים". ומה לגבי אירועי המפגש הקודם עם היריבה מהבירה? "מי שחושב על המשחק במלחה, אין לו מה לחפש בכדורסל כי האירוע הזה היה מצער וחד פעמי ". הפורוורד כריס ווטסון: "אנחנו אנדרדוג כי לירושלים יש מסורת. אני מקווה ליהנות מהחוויה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully