וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברמן? בוכום!

3.2.2008 / 19:58

אחרי שבאיירן חזרה בהצלחה מהפגרה, גם ברמן, השנייה בטבלה, רצתה, אבל נתקלה בבית בבוכום שניצחה 2:1. שאלקה ניצחה את שטוטגארט 1:4

המחזור ה-18 בגרמניה הושלם הערב (ראשון) עם צמד משחקים. ורדר ברמן, השנייה בבונדסליגה, אירחה את בוכום בווסרשטאדיון וקיוותה להדביק את פער שלוש הנקודות שפתחה עליה באיירן מינכן.

בוכום עם מאזן נוראי במשחקי החוץ בברמן. מתוך 11 המשחקים האחרונים, היא זכתה בסך הכל בנקודה אחת. אם זה לא, ניצחה ברמן את כל שמונת משחקי הבית האחרונים שלה כאשר במחצית מהם הבקיעה ארבעה שערים או יותר. משחק גמור? לא ממש.

הקבוצה של תומאס שאף אמנם עלתה ליתרון משער של דניאל יאנסן הדני (42). אלא שהמחצית השנייה הייתה כבר סיפור אחר. בנג'מין אאואר הישווה בדקה ה-67. שש דקות לסיום, ואנטר יאהיה, הבלם האלגי'ראי, הדהים את יושבי האצטדיון כשהבקיע את שער הניצחון לבוכום שניצחה 1:2, וזוכה בנקודות ראשונות בברמן מאז 1999.

שאלקה-שטוטגארט 1:4

הכחולים המלכותיים ניצחו את שטוטגארט במרץ 2007, במה שנראה כניצחון החשוב ביותר שלהם בדרך לאליפות הבונדסליגה. אבל כזכור, פער של שבע נקודות, שמונה מחזורים לסיום, לא הספיק לשאלקה, שאיבדה את האליפות במחזור הסיום לשטוטגארט אחרי סיום דרמטי במיוחד. השנה שתי הקבוצות לא ממש בענייני אליפות. שאלקה במקום השישי, עשר נקודות מבאיירן. שטוטגארט האלופה רק במקום התשיעי.

בדקה ה-32 קווין קוראני העלה את הביתיים מגלזנקירשן ליתרון. 19 דקות אחר כך השלים צמד. דה סילבה צימק, אבל היקו וסטרמן וזה רוברטו סגור את הסיפור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully