וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: יש, זה רק שש

3.2.2008 / 19:41

ברצלונה חיכתה 89 דקות כדי לנצח 0:1 את אוסאסונה ולצמק הפער מריאל. ולנסיה השיגה ניצחון אחרי 9 משחקים. רקראטיבו-סביליה 2:1

לא משנה מה כבר יקרה במחזור ה-23, ההפתעה נפלה ביום שבת כשהעולה החדשה, אלמריה, גברה בביתה 0:2 על ריאל מדריד. הערב (ראשון), ברצלונה צימצמה את הפער מריאל לשש נקודות מהאלופה והמוליכה, אחרי שניצחה את אוסאסונה 0:1, משער בדקה ה-89.

קבוצות הצמרת, ויאריאל ואתלטיקו מדריד, סיימו בתוצאות תיקו 1:1 ביתיות עם מאיורקה ומורסיה, בהתאמה. סביליה גברה בחוץ 1:2 על רקראטיבו הואלבה, מצמד של לואיס פביאנו. סראגוסה ניצחה 0:1 את בילבאו. ולנסיה השיגה סוף סוף ניצחון, אחר תשעה משחקים, 0:2 על ויאדוליד. לבנטה וסנטאנדר נפרדו בתיקו 1:1. חטאפה נוצחה על ידי אספניול 1:0.

ברצלונה - אוסאסונה 0:1

הקטאלונים אירחו את הקבוצה מפמפלונה, במטרה לצמק את הפער לשש נקודות. בקאמפ נואו זו לא הייתה אמורה להיות בעיה, אבל החבורה אדומה הקשתה עליהם מאוד את החיים ובארסה פשוט לא מצאה את הרשת. רק בדקה ה-89 הצליח צ'אבי לכבוש את שער הניצחון. בריאל תופסים את הראש. ברצלונה מצמצת פערים לעבר הפיסגה.

ויאריאל - מאיורקה 1:1

הצוללת הצהובה חזרה הביתה, לאל מדריגל, אחרי שהפסידה בשבוע שעבר בליגה לריאל מדריד ולברצלונה ברבע גמר הגביע והודחה מהמפעל. ג'וזפה רוסי, חלוצה האיטלקי של ויאריאל, העלה אותה ליתרון בדקה ה-26. זה היה שערו העשירי העונה. 13 דקות לאחר מכן, שחקנה היווני הבינלאומי של האורחים אנחלוס בסינאס איזן בפנדל. הצהובים ממשיכים לאבד נקודות יקרות במאבק להבטחת מקום בליגת האלופות בעונה הבאה.

רקראטיבו הואלבה - סביליה 2:1

הקבוצה של מנולו חימנז יצאה ל'נואבו קולמבינו', לדרבי של חבל אנדלוסיה. בדקה ה-40 ניחתה מכה על ראשם של האורחים כשאקוויבאלדו מוסקרה הורחק בכרטיס צהוב שני. אבל את החלוץ הנהדר לואיס פביאנו כלום לא מרתיע, כשניצח את המשחק עם צמד אישי. בתוספת הזמן של המחצית הראשונה הוא כבש את הראשון, אחרי מבצע יפהפה, שכלל מעבר שחקן והקפצה אלגנטית מעל השוער. שלוש דקות אחרי ההרחקה של ארסן מרטין מרקרא, נגח פביאנו את השני. פביאנו חוזר לצעוד לבד בראש טבלת מלך השערים עם 16 כיבושים. השער המצמק של בטו, דקה לסיום, לא עזר לרקרא, שתשהה לפחות עוד שבוע מתחת לקו האדום.

אתלטיקו מדריד - מורסיה 1:1

הקולוצ'נרוס איבדו קצת גובה, אחרי שנוצחו בשני המחזורים האחרונים. הפעם הם קיבלו יריבה נוחה, העולה החדשה, ויכלו להתפרק עליה. אבל אחרי שעולה חדשה אחרת, אלמריה, ניצחה את ריאל, גם מורסיה רצתה לנצח קבוצה מעיר הבירה. מתאו ג'ופרה הדהים את הוויסנטה קלדרון כשהעלה את קבוצתו ליתרון בדקה ה-52. 11 דקות לאחר מכן לואיס גארסיה איזן. אתלטי יכולה לתפוס את הראש.

סראגוסה - אתלטיק בילבאו 0:1

הקבוצה של המאמן החדש חאבייר אירורטה אירחה את הבאסקים בלה רומארדה, במטרה להמשיך ולברוח מהתחתית. החלוץ הברזילאי ריקרדו אוליביירה, שפורח לאחרונה, הבקיע את השער היחיד במשחק בדקה ה-28.

ויאדוליד - ולנסיה 2:0

ייתכן שהשמועות אודות מכתב הפיטורים הקרב שהוא הולך לקבל עשו את שלהם, והערב רונאלד קומאן ושחקניו סוף סוף השיגו ניצחו בליגה, אחרי תשעה מחזורים. חואן מנואל מטה הרשית אחרי שעה של משחק. דויד וייה סגר עניין בדקה ה-72.

לבנטה - ראסינג סנטאנדר 1:1

האחרונה בטבלה אירחה את הקבוצה המפתיעה של הליגה, שאולי הגיעה באופוריה אחרי ההעפלה לחצי גמר הגביע הספרדי ביום חמישי, אחרי 3:3 דרמטי מול אתלטיק בילבאו. רק בשבוע שעבר לבנטה השיגה ניצחון חוץ ראשון העונה והערב היא קיוותה להשיג את השני. היא הייתה קרובה אחרי שמוסטפה ריגה כבש בדקה ה-58. אבל לאלדו דושר היו תוכינות אחרות כשהשווה בדקה ה-76. בכל זאת לבנטה ממשיכה להשיג נקודות. האם הקבוצה מוולנסיה בדרך לקאמבק הירואי ולהינצלות? עקבו אחרי הפרקים הבאים.

חטאפה - אספניול 1:0

מסירת רוחב בדקה ה-17 מצאה את ג'ונתן סוריאנו חופשי במרכז הרחבה, והוא דחק מחמישה מטרים כדי לקבוע 0:1 לאספניול. בהמשך התנהל המשחק בשליטה כמעט מוחלטת של חטאפה, אבל קבוצתו של מיכאל לאודרופ לא הצליחה להרעיד את רשתו של פרנסיסקו קאסייה. ניצחונה של אספניול קטע רצף של שלושה הפסדים. חטאפה, אחרי שני ניצחונות רצופים, שבה להפסיד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully