וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איבקווה עזב במפתיע לארה"ב

שגיא ניר

3.2.2008 / 18:43

הפורוורד של גלבוע/עפולה, שלא הופיע לאימון בשבת, נחת בניו יורק, לאחר שהסתבך עם בן מיעוטים. "פגיעתו חמורה, לא רואים אותו חוזר אלינו"

אקינה איבקווה, שחקנה של הפועל גלבוע/עפולה, עזב במפתיע את הארץ וחזר לארצות הברית. בקבוצה, שהופתעה לגלות שהשחקן לא הגיע לאימון בשבת, גילו היום (ראשון) כי הוא המריא לארצות הברית ונחת בניו יורק. איבקווה יחמיץ את חצי גמר הגביע מול מכבי תל אביב.

איבקווה הצטרף לגלבוע/עפולה בתחילת העונה, לאחר ששוחרר מגליל עליון, שטענה לבעיות משמעת של הניגרי הצעיר. השחקן הופיע לאימון גלבוע/עפולה ביום שישי, אך לא הופיע לאימון ביום שבת, ובקבוצה כשלו בכל המאמצים להשיגו. מבירור שערכה הקבוצה עולה כי איבקווה הסתכסך עם בן מיעוטים בעת שביקר במסעדה, מה שהוביל אותו לעזב את הארץ בחופזה, מבלי ליידע איש ומבלי לאסוף את ציודו האישי.

בקבוצה זועמים על איבקווה: "בחיים אף פעם לא אומרים 'אף פעם', אבל פגיעתו בקבוצה חמורה, ואנחנו לא רואים אותו חוזר אלינו". איבקווה (22, 2.05 מ') השתלב היטב בקו הקדמי של גלבוע/עפולה והפגין יכולת מרשימה בעיקר בהגנה. העזיבה המפתיעה שלו, שסיבותיה עשויות להתבהר בימים הקרובים, אמורה לפגוע בהמשך מאבקיה של הקבוצה בתחתית הליגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully