וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צביקה שרף: "אנחנו רוצים להחזיר את הגביע הביתה"

מכבי ת"א מתכוננת ל-1/2 גמר הגביע נגד גלבוע/עפולה, ושרף נחוש: "לא רוצים הפתעה". אחרי הדריסה, לביינום תירשם כנראה רק עבירת תנועה

שרון בוקוב

צילום ועריכה: אמיר לב

"אנו צריכים לעלות למשחק, לנצח, ולהשיג את הכרטיס לגמר"

מכבי תל אביב מעולם לא פסחה על אף תואר שיכול לקשט את ארונה העמוס, וכשגביע המדינה על הפרק, האלופה נכנסת לדריכות מיוחדת. הערב (ראשון) קיימה הקבוצה אימון מסכם לקראת משחק חצי גמר הגביע, נגד הפועל גלבוע/עפולה. לרשותו של המאמן צביקה שרף יעמוד סגל מלא, לאחר שניקולה וויצ'יץ' התאושש מן הווירוס שתקף אותו בסלוניקי וערך אימון מלא. גם אלכס גארסיה, אסטבן באטיסטה ו-וויל ביינום, שסחבו פציעות מעיקות, כשירים.

אחרי האימון אמר מאמן הקבוצה, צביקה שרף, כי "השבוע אנחנו עושים הפסקה מאירופה, וצריכים להיות מרוכזים בשבוע הזה. אני לא בא בטענות שמציגים אותנו כפייבוריטים. אנחנו מעריכים מאוד את גלבוע/עפולה ולא רוצים להיות מופתעים. ראיתי כבר ארבעה-חמישה משחקים שלהם. נהיה יחד במלון, נקיים מחר אימון בוקר כמו תמיד. אנחנו צריכים לעלות למשחק, לנצח ולהשיג את הכרטיס לגמר. אחרי שאיבדנו את הגביע בעונה שעברה, יש הרבה יותר מוטיבציה. אנחנו רוצים להחזיר את הגביע הביתה, אבל קודם נעבור את מחר, ואחרי זה נדבר על יום חמישי".

"אני מרגיש בסדר", הוסיף ניקולה וויצ'יץ'. "גם בסלוניקי לקחתי חלק בכל האימונים חוץ מבמשחק עצמו. ברוך ה' שאנחנו נראים טוב יותר. בוודאי שיש לנו הרבה מוטיבציה להחזיר את הגביע אלינו, אבל מדובר במשחק אחד והכל יכול לקרות. צריכים להיות מוכנים".

לאחר פרשת הדריסה של וויל ביינום והמעצר המתוקשר, דווח הערב בערוץ 10 כי לשחקן תירשם ככל הנראה רק עבירת תנועה. נגד הגארד האמריקאי לא יוגש כתב אישום פלילי.

בן דוד: "נילחם ונקווה לטוב"

גלבוע/עפולה התאמנה ללא הפורוורד הניגרי שלה, אקינה איבקווה, שעזב במפתיע לארצות הברית (ראו ידיעה נפרדת), ולא ישותף במשחק.

אבנר יאור, מאמן הקבוצה, מודע לגודל האתגר הצפוי לו ולחניכיו. "אנחנו צריכים לשחק את המשחק שלנו, זה הדבר הכי טוב שאנו יכולים לעשות", אמר. "לא יהיו הרבה הפתעות גדולות. המשחק תלוי הרבה במכבי, זה לא סוד. מכבי, לפני הכל, מציגה את אחת ההגנות החזקות ביותר שיש בליגה הישראלית וביורוליג, שעוזרת לה לצבור נקודות קלות בהתקפה. היא מגיעה בשיא מסוים, ובזמן המתאים, וזה אומר שיהיה משחק קשה"

עמית בן דוד בחר גם הוא להנמיך ציפיות וסיפר כי "ננסה לעשות את כל מה שאפשר. המשחק תלוי הרבה במכבי, אבל יש דברים קטנים שאפשר לבוא ולנסות לשבש להם. נתכונן למשחק הזה כמו לכל משחק רגיל. תהיה אווירה טובה, אולם מלא ובטוח שתהיה חוויה. הזעזוע שעבר על מכבי בהחלט שינה אותה, והיא נראית הרבה יותר טוב. המשחק מחר תלוי בהם, אבל נלחם כמו שבני השרון נלחמה בעונה שעברה, עד הסוף. נקווה שזה יספיק".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully