וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רומא נפלה ביום אחד

3.2.2008 / 23:30

הג'יאלורוסי הובסו 3:0 בסיינה, אינטר ניצחה 0:1 את אמפולי, והפער בפסגה גדל ל-8 נק'. רק תיקו 1:1 ליובה עם קליארי. פיורנטינה - מילאן 1:0

המחזור ה-21 של הסיירה A נפתח אתמול (שבת) בניצחונותיהן של נאפולי ופאלרמו, ונחתם היום במשחקיהן של קבוצות הצמרת. לאחר שצימקה את הפער מהמוליכה אינטר למינוס 5, התייצבה רומא בסיינה במטרה להמשיך וללחוץ את האלופה. את הביאנקונרי מטוסקנה זה לא ממש עניין, והם הנחילו לסגנית אלופה את הפסדה השני העונה, 3:0. לא סתם הפסד, אלא תבוסה, שהיתה יכולה להסתיים גרוע יותר עבור שחקניו של לוצ'יאנו ספאלטי. ברומא יודעים שאינטר לא תיתן להם הרבה הזדמנויות השנה, ולמדו זאת על בשרם כבר בתום המחזור, כששמעו את החדשות מסן סירו.

אינטר ניצחה במילאנו 0:1 את אמפולי הצנועה, והחזירה את יתרונה בפסגה ל-8 נקודות. יובנטוס ממשיכה להפגין חוסר יציבות, וסיימה בתיקו 1:1 מאכזב ומפתיע עם קליארי מהתחתית. את המחזור חתם המשחק בו אירחה פיורנטינה את אלופת אירופה מילאן. הרוסונרי נזקקו לשער של אלשנדרה פאטו כדי לנצח 0:1, ולזכות בניצחון רביעי רצוף, שהעלה אותה למקום החמישי בטבלה.

סיינה - רומא 0:3

הג'יאלורוסי צימקו את הפער מאינטר בשבוע שעבר, אבל היום נתקלה ביריבה עיקשת בארטמיו פרנקי ואחרי 12 דקות כבר כבש סימונה ורגאסולה לזכות המארחת, בוולה מקצה הרחבה. שתי דקות לסיום המחצית הכפיל מקס טונטו את היתרון של הביאנקונרי עם שער עצמי, לאחר שכשל בהרחקת כדור. בדקה ה-83 פרץ מרקו פריק לרחבה הרומאית, ובעט לפינה הרחוקה של דוני כדי לקבוע את תוצאת המשחק.

אינטר - אמפולי 0:1

הנראזורי אמנם איבדו נקודות בשבוע שעבר מול אודינזה בחוץ, אבל הם עדיין מחזיקים באחוזי הצלחה נהדרים העונה, ואמפולי ממעמקי התחתית לא באמת איימה עליהם. אינטר המתינה 34 דקות עד שזלאטן איברהימוביץ' העלה אותה ליתרון אחרי שכבש את הפנדל ה-7 שלו העונה ואת שערו ה-14. מטראצי נגח החוצה בדקה ה-77 והחמיץ הזדמנות להכפיל את יתרון האלופה. בדקה ה-80, נשרק פנדל לזכות אמפולי, לךאחר שסאודטי הוכשל ברחבה. השחקן גם בעט מהנקודה הלבנה, אבל חוליו סזאר הדף, והבטיח לאינטר ניצחון.

יובנטוס - קליארי 1:1

חוסר היציבות של הגברת הזקנה ממשיך להיות בעוכריה, ובטורינו כנראה לא ממש התאוששו מההדחה בגביע על ידי אינטר. אחרי מחצית ראשונה מאופסת, שהתנהלה בשליטת הביאנקונרי, היו אלה דווקא האורחים מסרדיניה שעלו ליתרון 0:1 משער של פאולו ביאנקו. למזלה של יובה, היה זה פאבל נדבד הצ'כי שכבש דקה אחרי ביאנקו, וקבע שוויון 1:1.

פיורנטינה - מילאן 1:0

הרוסונרי הגיעו לפירנצה אחרי שלושה ניצחונות רצופים, והגירו הרבה זיעה עד שהשיגו את הרביעי. קרלו אנצ'לוטי פתח עם ג'ילארדינו בחוד, וסבסטיאן פריי הציל את הויולה מספיגה בדקה ה-7, כשהדף בעיטה של מאסימו אמברוסיני. המאחרים השתחררו מעט, והתפתח משחק מאוזן. אחרי מחצית מאופסת, אנצ'לוטי הכניס בדקה ה-66 את נער הזהב, אלשנדרה פאטו, והברזילאי גמל למאמנו בשער. קאקה מצא את פאטו בכדור מדוד, הקשר הוריד בחזה ובעט בשמאל פנימה. הלחץ של פיורנטינה גבר ככל שנקפו הדקות, אבל היא לא מצאה את שער השוויון. דקה לסיום נפצע פאטו, מה שלא מנע ממנו לשמוח יחד עם חבריו על הניצחון.

לאציו - סמפדוריה 1:2

הקבוצה הרומאית אמנם העפילה לחצי גמר הגביע באמצע השבוע, אבל בליגה זו אופרה אחרת, ולמשחק היום הגיעה ללא ניצחון במשך חמישה מחזורים, כשהיא 3 נקודות מעל הקו האדום. הפתיחה של לאציו נראתה יותר מעודדת אחרי שסטפנו מאורי העלה אותה ליתרון בדקה ה-37, אבל אנטוניו קסאנו דאג לשוויון לפני השריקה למחצית. לאציו החזיקה בכדור, וניצלה את השליטה כדי לעלות ליתרון משער של תומאסו רוקי בדקה ה-77. עד לסיום סמפ לא הצליחה להשיג שוויון, ואחרי חמישה משחקים ללא ניצחון, התכולים סוף סוף טועמים את טעם הניצחון גם בליגה.

רג'ינה - טורינו 3:1

בזמן שסיינה מנצחת את רומא, שתי הקבוצות ידעו שהן יכולות להחליף איתה מקומות ולרדת מתחת לקו האדום. טורינו הייתה מספיק טובה בשביל להשיג ניצחון חוץ חשוב. אלסנדרו רוסינה כבש בדקה ה-24 אחרי פנדל ורוברטו סטלונה הכפיל כעבור 12 דקות כדי להעניק לטורו יתרון מבטיח. ניקולה אמורוסו צימק בדקה ה-60, אבל פנדל מוצלח של אלסנדרו רוסינה הבטיח את שלוש הנקודות לקבוצה מבירת חבל פיאמונטה. היה זה ניצחון ראשון של טורינו אחרי 11 מחזורים שחונים.

תוצאות נוספות:

פארמה - אטאלנטה 3:2
כבשו לפארמה: כריסטיאנו לוקארלי (40), אנדראה גסברוני (90, פנדל). כבשו לאטאלנטה: מקסי פלגרינו (18), ג'יאנפאולו בליני (55), סרג'יו פלוקארי (69)

גנואה - קטאניה 1:2
כבשו לגנואה: ולריו דנילו (13), מרקו בוריילו (72, פנדל). לקטאניה: צ'זארה בובו (59, עצמי)

עדכון ראשון: 19:59, 03/02/08
עדכון אחרון: 23:30, 03/02/08

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully