וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: הבצורת נגמרה, הניצחון עדיין לא הגיע

3.2.2008 / 20:00

ניוקאסל כבשה לאחר 454 דקות, אבל רוברט הות', חלוץ מידלסברו, הישווה בדקה ה-87 ל-1:1. פולהאם ניצחה את אסטון וילה 1:2

המחזור ה-25 של הליגה האנגלית יושלם הערב (ראשון) עם שני משחקים. ניוקאסל אירחה את מידלסברו וסיימה עימה ב-1:1. פולהאם התעמתה במשחק שסגר את המחזור בקרייבן קוטג' נגד אסטון וילה, ויצאה כשידה על העליונה עם ניצחון 1:2.

ניוקאסל - מידלסברו 1:1

הג'ורדיז אירחו בסנט ג'יימסס פארק לדרבי של צפון-מזרח אנגליה את הבורו של גארת סאות'גייט, אחרי שלא השיגו ניצחון זה שבעה משחקים בליגה. המשחק לא התעלה לרמה גבוהה והמחצית הראשונה הסתיימה ללא שערים. בדקה ה-59 הכשיל לוק יאנג את צ'רלס נ'זגוביה. אמרה העלה את הכדור החופשי, ומייקל אואן סיים בצורת של 454 ללא כיבוש של המאגפייז. ניוקאסל ראתה כבר את שלוש הנקודות, אבל מידלסברו הצליחה להשוות שלוש דקות לסיום. רוברט הות', שיכול לשחק כבלם וגם כחלוץ, עלה לכדור גבוה ונגח לפינה של שיי גיבן ההמום. המשחק קיבל קצב מצוין לקראת סיומו, אבל אף אחת מהשתיים לא הצליחה להשיג את ההכרעה.

הקבוצות מתחלקות בנקודות בתקווה לברוח עוד קצת מהתחתית. קווין קיגאן עדיין לא מצליח לאסוף ניצחון בקדנצייה השנייה שלו בניוקאסל.

פולהאם - אסטון וילה 1:2

הקוטג'רס אירחו בקרייבן קוטג' את הקבוצה של מרטין אוניל. פולהאם מתחת לקו האדום והיא מתקרבת בצעדי ענק אל ליגת המשנה, ובמערב לונדון ידעו שחייבים להשיג ניצחון נגד הקבוצה מבירמינגהאם, כי אם הקבוצה לא תתחיל לצבור נקודות, בעיקר בביתה, היא תיפרד מהפרמיירליג והכסף הגדול.

שער עצמי של ארון יוז בדקה ה-69, העניק 0:1 לזכות אסטון וילה, ונראה היה שהמארחת בדרך לעוד הפסד. אבל תגובה מהירה מצד סיימון דייויס (72) סייעה לפולהאם להשוות. 4 דקות לסיום ג'ימי בולארד השלים מהפך מקומי וקבע את תוצאת המשחק. הקבוצה מברמינגהאם רוצה אירופה, ומבחינת אוניל ליגת האלופות זה לא ביטוי גס, אבל כדי להשיג מטרות כאלה, וילה תצטרך להזיע עוד הרבה.

עדכון ראשון: 17:15, 03/02/08
עדכון אחרון: 20:00, 03/02/08

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully