וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אווירה קשה בהפועל ת"א

רגב גולדמן

3.2.2008 / 14:36

שער השוויון המאוחר שספגה הקבוצה מול אשדוד העביר אותה ממאניה לדיפרסיה. גורם במועדון: "רק שחקנים שהשקיעו את הנשמה ישארו כאן"

אווירה קשה מאוד שררה בהפועל תל אביב בעקבות משחק התיקו אמש באשדוד. הצוות המקצועי של המועדון, והעומד בראשו אלי גוטמן, לא שוחחו כלל עם השחקנים, לא בחדר ההלבשה ולא בדרך חזרה למתחם 'חודורוב'. היום (ראשון) החלו להישמע דברי ביקורת קשים מאוד, שמכוונים למספר שחקנים ספציפיים.

גורם בכיר מאוד במועדון אמר אמש לשחקני הקבוצה: "המשחק הזה היה צריך להוציא אתכם לדרך חדשה, אבל במקום לנצל את ההזדמנות אתם בעטתם אותה לעזאזל, ועל זה שחקנים ישלמו פה ביוקר רב, בשנה הבאה אתם תראו קבוצה אחרת. רק שחקנים שהשקיעו את הנשמה ישארו כאן, אלה שעושים פה הצגות ימצאו את עצמם מחוץ להפועל תל אביב, אני מבטיח לכם".

השחקנים ששמעו את הדברים היו המומים, ושלחו גם הם את חיצי הביקורת כלפי חבריהם לקבוצה. הראשון שספג את האש היה החלוץ הברזילאי, פאביו ג'וניור. בין היתר אמר אחד השחקנים: "גוטמן היה חייב להעיף אותו בחלון העברות. הוא רק מזיק לקבוצה. אם בסיבוב הקודם הוא עוד איכשהו הביא לנו נקודות, אתמול הוא פשוט לקח לנו את הניצחון והעניק לאשדוד נקודה יקרה מאוד. אי אפשר להמשיך ולסנגר עליו, הוא פשוט הורג אותנו משבת לשבת".

אלי גוטמן, שהיה נסער בסיום המשחק אמר: "באנו לפה מוכנים. ידענו לאיזה משחק אנחנו הולכים. נתנו לאשדוד לשלוט במגרש ולצאת למתפרצות. זה בדיוק כמו במשחק נגד סכנין ונגד כפר סבא. היינו קרובים מאוד. אני לא יודע למה זה קורה לנו כל הזמן".

מעבר לחלוץ הברזילאי, גם וואליד באדיר, הקפטן של הקבוצה ממשיך לקבל ריקושטים שליליים מחבריו לקבוצה, כאשר אחד מהשחקנים אמר בחדר ההלבשה אמש בסיום המשחק באשדוד: "כל פעם באדיר גורם לטעויות בהגנה. אלי עובד איתנו על הסגירה של המצבים הנייחים כל השבוע ובסוף הקפטן שלנו בא ועושה שכונה". באדיר לא שמע את הדברים מכיוון ששהה באותו זמן מחוץ לחדרי ההלבשה.

השחקן היחידי בקבוצה זכה לשבחים היה השוער גליל בן שנן. גם הצוות המקצועי של המועדון שוחח איתו ואמר לו: "כל הכבוד על ההופעה, הצלת אותנו מהפסד בטוח, לקחת כדורים של מאה אחוז שער". שחקני הקבוצה הרגיעו את בן שנן בסיום המשחק, זאת לאחר שהתעמת עם אוהד אחד של הפועל תל אביב, שהקניט את השוער משריקת הפתיחה.

בסיום המשחק סימן בן שנן לאוהד אמצע במשולשת, מה שגרם להמשך העימות המילולי בין הצדדים. מספר כלי תקשורת פרסמו אמש כי גליל הפנה את האצבע כלפי אוהדי הקבוצה, אך לאחר בירור קצר הובהר כי אוהדי הקבוצה עודדו את בן שנן במהלך כל המשחק, ובסיום מחאו לו כפיים. השוער אמר אמש: "לא הייתי צריך להגיב לאותו אוהד. אני מקצוען ואשאר כך, למרות שגם אני בנאדם. האוהד קילל אותי כל המשחק בלי קשר לאירועים. אני אוהב מאוד את האוהדים שלנו, שתמיד תומכים בי".

לאחר המקרה התקשרו עשרות אוהדי הקבוצה לגליל ועודדו אותנו ואף התנצלו על המעשה של אותו אוהד. שלושת שחקני הנבחרת האולימפית של הפועל תל אביב, רמי דואני, ביברס נאתכו ועידן סרור, לא יתאמנו במהלך כל השבוע עם הקבוצה, ויחזרו רק לאימון המסכם ביום חמישי או שישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully