וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפק: "לא היה כיף לקום בבוקר"

3.2.2008 / 13:14

קשר מכבי חיפה משתדל לשכוח את ההפסד הביתי לנתניה ולהתרכז במשימה הבאה, בית"ר ירושלים, בה הוא צפוי לרדת לספסל

בבוקר שאחרי ההפסד למכבי נתניה, שקטע 10 משחקים ללא הפסד, שחקני מכבי חיפה התייצבו לאימון. בחיפה ציינו אתמול לאחר המשחק את היעדרותו של הבלם דקל קינן. "מבלי לגרוע דבר משי מימון, דקל חסר לנו מאוד במשחק. המנהיגות שלו במרכז ההגנה הוא דבר שאין לו תחליף".

"לא היה כיף לקום בבוקר, אבל למרות ההפסד והגולים שקיבלנו, במחצית הראשונה היינו הרבה יותר טובים מנתניה. הגול שלהם בא משום מקום. צריך לזכור שמדובר היה במשחק חשוב, המקום השני נגד המקום השלישי והקהל בא עם ציפיות. במחצית השניה הקהל דחף אותנו, וכשהפסדנו את המשחק הוא חש תסכול ואכזבה". לגבי הקריאות והשלכת החפצים לעברו של רוני לוי, אמר: "לקריאות של כמה אנשים אני לא חושב שאני צריך להתייחס. כשרוצים מאוד לנצח וזה לא יוצא, הכאב הוא יותר גדול".

לאחר ההפסד למכבי נתניה ולקראת המשחק מול בית"ר ירושלים מתכנן מאמן מכבי חיפה, רוני לוי, לבצע לפחות שני שינויים בהרכב. החלוץ מדרום אפריקה, ת'מבינקוסי פנטאני, צפוי לערוך הופעת בכורה, ומי שעשוי לשלם את המחיר הוא עומרי אפק. הדבר כפוף, כמובן, ליכולת שיציג אפק באימונים השבוע. נשקלת אפשרות לוותר גם על בירם כיאל, ולעלות בהרכב התקפי יותר. מה שברור הוא שהמגן טשפו מסיללה יפתח על חשבונו של אלירן דנין.

אפרופו אפק, אתמול במהלך המשחק בא השחקן בטענות לרנאטו, משום שבדקה ה-29 קיבל כדור על מפתן הרחבה, הסתובב ובעט לשער במקום למסור. שחקנים בקבוצה אמרו: "רנאטו היה צריך למסור, אבל אי אפשר לבוא אליו בטענות, אתמול הוא היה השחקן הכי מסוכן בהתקפה".

בחיפה טוענים שהשופט ערן פרוסט לא שרק לעבירה של פרנסיס קיויו על אייל משומר, לפני שהקמרוני כבש את השער השני. "הוא נתן למשומר קטנה ברגל שמאל, ואחרי שהוא החליק קיויו כבש את השער השני", אמרו. אחד השחקנים הבכירים בקבוצה הוסיף: "נתניה הגיעה לשני מצבים וכבשה. מצד אחד זה מעודד שלא הגיעו כמעט אלינו לשער, מצד שני מעציב שההגנה שלנו סופגת שני שערים כאלה".

מחר אמורים לנחות צמד הזרים ת'מבינקוסי פנטאני ופיטר מסיללה, שיפתחו ככל הנראה מול בית"ר ירושלים ביום ראשון הבא. בחיפה מאמינים שהצטרפותם תחזק את החלק ההגנתי וההתקפי. אפק: "יש עוד הרבה משחקים וכל אחד מהם עשוי להשפיע על המאבקים בצמרת. אנחנו חייבים לנסות לנצח בטדי. מכבי חיפה זה מועדון שמסוגל וצריך להתאושש מהפסד כמו אתמול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully