וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספייגייט, טייק 2

3.2.2008 / 12:30

חשדות חדשים נגד הפטריוטס, על צילומים לא חוקיים של הראמס לפני הסופרבול ב-2002. ארט מונק ודארל גרין נכנסו להיכל התהילה

פרשיה חדשה של "ספייגייט" נגד ניו אינגלנד פטריוטס נחשפה בימים האחרונים, רגע לפני שאלופת ה-AFC עולה לסופרבול 42 נגד ניו יורק ג'איינטס. על פי החשיפה של "בוסטון הראלד", לפני סופרבול 36, הסופרבול הראשון שבו זכו הפאטס ב-2001, צילם עובד של הקבוצה את האימון האחרון של סט. לואיס ראמס. זה קרה לקראת המשחק, בפברואר 2002, בו ניצחה ניו אינגלנד 17:20.

ובינתיים, נמשך הדיון סביב פרשת ספייגייט הראשונה. כזכור, בספטמבר האחרון נתפסו הפטריוטס מצלמים בצורה אסורה את מאמני ניו יורק ג'טס, והקבוצה ומאמנה, ביל בליצ'יק, נקנסו. ועם זאת, הפרשה לא דועכת, לאחר שהתברר כי ה-NFL השמידה ראיות בפרשה. הסנאטור ארלן ספקטר שלח מכתב לקומישינר הליגה, רוג'ר גודל, ובו דרש הסברים. גודל הסכים להיפגש עם ספקטר והסביר: "הסיבה שהשמדתי את הראיות היא שהן תאמו את מה שהקבוצה אמרה לנו".

שני נבחרים חדשים להיכל התהילה - ארט מונק ודארל גרין, שניהם שחקני וושינגטון רדסקינס. מונק היה מהתופסים הטובים של וושינגטון בשנות ה-80, ונכנס לאחר שמונה כשלונות קודמים. גרין היה מגן פינה במשך 19 שנים ברדסקינס, הגיע לשבעה משחקי פרובול ונבחר כבר בפעם הראשונה שבה עלתה מועמדותו. כריס קרטר, התופס של מינסוטה ופילדלפיה, לא נבחר, וכמוהו גם הקומישינר לשעבר, פול טגליאבו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully