וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעקב מבטיח להמשיך לקפוץ

איציק סולומון

3.2.2008 / 11:51

כשהפועל נצרת עילית מבקיעה שער, חודר באופן קבוע למגרש אחד מאוהדיה, יעקב ממן. כשבאים השוטרים הוא שולף את תעודת חבר ההנהלה

משטרת נצרת עילית עצרה אתמול (שבת) את אוהד הפועל נצרת עילית, יעקב ממן, שלאחר שער היתרון של הקבוצה במשחק מול הפועל חיפה (1:1), קפץ להתחבק עם השחקנים על כר הדשא, למרות שלטים מאירי עיניים, המסבירים שהירידה לכר הדשא היא עבירה פלילית. ממן נאלץ לחתום במשטרה על התחייבות לפיה לא יגיע במשך שבועיים לאצטדיון גרין, אבל למרבה ההפתעה, שלף תעודת מעבר חופשי באצטדיון גרין, והסביר כי הוא חבר הנהלה.

"קפצתי להתחבק עם השחקנים, כי ככה אני עושה 40 שנה", הסביר ממן, שנוהג להזמין את הקבוצה לארוחות על חשבונו. "גם לפני שבועיים קפצתי למגרש נגד הפועל פתח תקווה. לצערי הקבוצה לא כובשת הרבה, ואין לי אקשן".

על העובדה שקפיצה למגרש היא עבירה פלילית, אומר ממן: "אנשים לא יודעים, אבל אני חבר הנהלה. יש לי תג שאני יכול להיות בכל מקום במגרש. אני יכול לשבת ביציע הכבוד, אבל אני אוהב לשבת עם האוהדים".

ליעקב ממן היסטוריה בינלאומית בחדירות למגרשים במהלך משחקים. לפני שנתיים, במשחק החוץ של נבחרת ישראל נגד שוויץ, במוקדמות אליפות אירופה (1-1), קפץ למגרש ונעצר על ידי שוטרים שוויצרים קשוחים. למזלו, הוא יצא מזה בזול. "הם קראו קריאת גנאי נגד ישראל ובעד הפלשתינאים. זו הייתה הנקמה שלי. פרצתי למגרש עם דגל ישראל וכל העולם ראה", הוא מסכם.

לשאלה אם ימשיך לקפוץ למגרש גם בעתיד, הוא אומר בפשטות: "כן, למה לא?"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully