וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בפיראוס מחכים ל"דרקון"

3.2.2008 / 9:44

יום לאחר פיטוריו של גרשון מאולימפיאקוס, התקשורת היוונית מצפה להגעתו של ינאקיס ומסמנת את פרשת שחורציאניטיס כתחילת הסוף

יום לאחר פיטוריו של פיני גרשון מאולימפיאקוס, ביוון כבר נערכים להגעתו של אחד מגדולי המאמנים במדינה, פנאיוטוס ינאקיס. מאמן הנבחרת היוונית קיבל ככל הנראה את האישור לאמן את הקבוצה לצד הנבחרת היוונית, וכבר היום צפוי להיות מוצג בתקשורת. אגב, למרות הגיבוי שקיבל גרשון, כולל בפגישה ביום שישי בו נאמר לו על פי כלי התקשורת היוונים: "אל תדאג ואל תאמין, תמשיך לאמן", העיתונאים ביוון הכינו את אופציית החלפתו של גרשון בינאקיס כבר ימים ארוכים.

לשחקני הקבוצה נודע רק אמש כי מאמנם פוטר, כשאנשי המקצוע האחרים במועדון העבירו את אימון שבת. ככל הנראה, את האימון הבא, היום (ראשון), יעביר כבר צוות האימון החדש בראשותו של ינאקיס. "שלום פיני, ברוך הבא לדרקון", קראו כותרות עיתוני יוון הבוקר, שגם המשיכו וסיכמו את תקופתו של המאמן הישראלי במועדון בשנה וחצי האחרונות. גרשון, שיצא מההפסד האחרון לסיינה מלווה בשוטרים, המגינים עליו מפני מיני חפצים מהיציע. ככל הנראה, קול האוהדים כבר היה משמעותי מדי בשביל האחים אנגלופולוס, בעלי המועדון.

העיתונות היוונית מזכירה כי הצרות, מבחינתו של גרשון, החלו בפרשיית סופוקלס שחורציאניטיס, שככל שהלך, תפח, השמין ולא קיבל אפשרות לשחק במדי הקבוצה, כך הדרדר מצבו של המאמן הישראלי באולימפיאקוס. עוד נכתב בעיתוני פיראוס הבוקר, כי גם עניין מינויו של גרשון למאמן נבחרת בולגריה גרם לסיום תפקידו בסופו של דבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully