וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוסיה גברה על ישראל 1:4 בגביע הפדרציה

3.2.2008 / 14:15

פאר הובסה על ידי שראפובה 6:1, 6:1. אובזילר הפסידה 6:4, 6:2 לצ'קווטדזה. גם בזוגות נוצחו הישראליות, ובסיכום הכללי 1:4 לרוסיה בגביע הפדרציה. להתראות מריה, שלום שבדיה

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

אפשר לכבות את הפלאשים, לנוח ולהירגע. שחר פאר הפסידה היום (ראשון) למריה שראפובה, ציפי אובזילר נכנעה לאנה צ'קווטדזה. במשחק הזוגות, שנערך לפרוטוקול בלבד, ניצחו דינארה סאפינה ואלנה וסנינה את שחר פאר וציפי אובזילר 0:6, 6:1, 4:6. רוסיה גברה 1:4 על ישראל ברבע גמר גביע הפדרציה. בתוך יום-יומיים כל הפסטיבל יישכח כאילו לא היה. עולם הטניס הישראלי עובר כעת להתמודדות הדייויס מול שבדיה בסוף השבוע הקרוב. דוגמניות כנראה לא יהיו כאן, אבל סיכוי יותר גבוה לניצחון דווקא כן.

שחר פאר חזרה אתמול בצורה מרשימה מפיגור 6:0 במערכה הראשונה לניצחון גדול על דינארה סאפינה. היום הלוחמת הישראלית נקלעה לפתיחה דומה מול מריה שראפובה, אבל מול הטניסאית שנמצאת היום בכושר הטוב בעולם, קאמבק פשוט לא בא בחשבון. הרוסיה ניצחה 1:6, 1:6 בתוך שעה ו-14 דקות והעלתה את רוסיה ל-1:2 במפגש הפדרציה מול ישראל.

שראפובה זכתה באליפות אוסטרליה רק לפני כשבועיים, אבל את הניצחון המרשים לא סיפקה בקרב על התואר, אלא עוד לפני כן, מול ז'סטין הנין. הרוסיה הראתה דומיננטיות אדירה, לא הרשתה לבלגית לנשום וגברה על מי שהייתה הטניסאית הבולטת בשנים האחרונות. מול הדברים האלו ניצבה היום פאר וגם המעמד השונה לא גרע מהיכולת הנפלאה של הרוסיה ששלטה במשחק, הכתיבה את הקצב ולא הפסיקה ללחוץ בשום שלב.

פאר הציגה את אותה מלחמה ידועה שלה. היא לא ויתרה על שום כדור ורצה מימין לשמאל ומשמאל לימין, אבל דבר לא עזר מול הרוסיה העוצמתית, ששילבה את הכוח שלה עם תכנית משחק מנצחת. למרות הניסיונות של הטניסאית הישראלית ושל הקהל שהיה מאחוריה, המשחק השלישי בהתמודדות הפדרציה בין ישראל לרוסיה היה חד צדדי.

ציפי אובזילר עלתה למשחק השני מול אנה צ'קווטדזה. הרוסיה ביקשה לא לשחק במפגש הזה ונענתה ביום שבת, כשבמקומה עלתה דינארה סאפינה. היום הרוסים כבר לא לקחו סיכונים ולמרות שבדקות הראשונות צ'אקי נראתה חלודה והתירה לאובזילר לעלות ליתרון מפתיע, היא חזרה במהירות למשחק בזכות מכות מופלאות והצליחה לנצח במערכה הראשונה 4:6. כמו מול שראפובה, אובזילר לא נכנעה בשום שלב, אבל הבדלי הרמות פשוט היו גדולים מדי עבורה והטניסאית הסימפטית הזו לא הצליחה להשיג נקודה עבור ישראל.

למרות שרוסיה סגרה את הסיפור לאחר המשחק הרביעי, החליטו שני הקפטנים, לערוך את משחק הזוגות. רוסיה עם העומק הבלתי נדלה יוצגה על ידי אלנה וסנינה ואילו ישראל על ידי שחר פאר וציפי אובזילר. הרוסיות פתחו חזק ועשו במערכה הראשונה 'בייגל' לישראליות, 0:6. במערכה השנייה התהפכו היוצרות והישראליות הישוו ל-1:1, אחרי ניצחון 1:6. המערכה השלישית הייתה צמודה מהשתיים הראשונות, אבל בסיומה גבר צמד האורחות 4:6. בסיכום הכללי 1:4 לרוסיה.

פאר - שראפובה

שראפובה פתחה את המשחק כצפוי, עם טניס מאוד אגרסיבי ומכות חזקות וארוכות, שנועדו להגביל את האפשרויות של הישראלית לצאת למתקפה משלה. פאר שמרה על חבטות המשחקון הראשון בו הגישה, אבל בזה הבא כבר נשברה והרוסיה עלתה ל-1:3. בזכות טניס מצוין, שראפובה שברה גם את משחקון ההגשה הבא של פאר ולמרות שהתקשתה בזה שלה, השלימה 1:6 במערכה הראשונה.

גם המערכה השנייה הלכה באותו הכיוון. שראפובה שברה את פאר כבר במשחקון הראשון, עשתה זאת פעמיים נוספות ודהרה לניצחון. במצב של 0:5 לרוסיה פאר הצילה 3 נקודות משחק וחזרה ל-5:1, אבל זה היה מעט מדי ומאוחר מדי. שראפובה שברה שוב, השלימה 25 ווינרים מול 9 בלבד של הישראלית והשלימה ניצחון קליל 1:6, 1:6.

אובזילר - צ'קווטדזה

אובזילר לא הייתה צריכה לעשות יותר מדי כדי לשבור את הרוסיה כבר במשחקון הראשון, לאחר שצ'אקי ביצעה טעות אחרי טעות ונפלה לפיגור 2:0 מהיר. אובזילר המשיכה לשחק טניס פשוט ונכון, כשהרוסיה נראית המומה מהמקום בו היא נמצאת וננשברת שוב. רק במצב של 3:0 לרעתה, צ'אקי נזכרה להיכנס למשחק וחזרה במהירות ל-3:3. המשחק הגיע למצב של 4:4 והרוסיה שמרה על חבטות ההגשה שלה, אבל אובזילר לא עשתה את זה ונשברה ל-6:4 בסיום המערכה הראשונה.

המערכה השנייה הייתה חמה במיוחד. הקהל הרעיש במהלך סרבים והושתק על ידי צוות השיפוט, צ'אקי נכנסה למשחק באמצעות ג'סטות מוגזמות לכיוון הקהל הישראלי בכל נקודה ועלתה ל-2:4 עם הרבה סבלנות, רק כדי לתת פוש אחרון, לנצח 2:6 ולסגור את ההתמודדות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully