וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוצץ משחקה של אפולון לימאסול

3.2.2008 / 0:20

קבוצתם של יוסי מזרחי וליאור אסולין, אירחה את אפועל ניקוסיה לקרב צמרת שלא הגיע לסיומו. מזרחי: "השופטים פה הורסים הכל"

אפולון לימאסול של מזרחי ואסולין נמצאת במקום הרביעי בטבלה, וניצחון שלה במחזור ה-19, על ניקוסיה שבמקום השלישי, היה מעלה אותה למקום הזה. ניקוסיה הובילה 1:0, אבל לימאסול הפכה את התוצאה עם צמד שערים מהיר, ואז הגיע הדקה התשעים בה פסק השופט על פנדל לזכות ניקוסיה וגם הוציא אדום למרנגוס מלימאסול. שתי דקות אחר כך הוציא השופט אדום נוסף לשחקן לימאסול, הפעם לגסטון סנגוי, אקס הפועל אשקלון.

כאן כבר החלה מהומה שבסיומה הוצא השופט מהמגרש רק בחסות המשטרה. המשחק הזה יסתיים ככל הנראה, רק בבית הדין של ההתאחדות הקפריסאית. השופטים פה הורסים כל חלקה טובה", אמר אמש מזרחי לעוזי דן מ"ספורט הארץ" כשהוא זועם ומתוסכל, "זה פשוט לא ייאמן. משקיעים פה לא מעט כסף, יש כדורגל טוב, אבל השופטים הורסים הכל".

מזרחי טוען כי אפולון היא כיום הקבוצה הכי טובה בקפריסין, "אבל יש מי שרוצה שבאירופה יהיו הקבוצות מניקוסיה". מזרחי מגלה כי למשחקים של אפולון באים 12 אלף צופים, אבל "אין שבוע שהשופטים לא דופקים אותנו. אני מתוסכל כי לא נתקלתי בדבר כזה. אמנם הזהירו אותי שהשיפוט פה בעייתי, אבל לא חשבתי שעד כדי כך". לשאלה האם השיפוט גורם לו למחשבות לעזוב את קפריסין ענה מזרחי: "אם זה יימשך ככה אני לא יודע מה יהיה, זה מוציא את כל החשק מכדורגל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully