וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: ניצחונות בית לנאפולי ופאלרמו

2.2.2008 / 23:36

אודינזה רצתה לנקום בנאפולי על ה-5:0 בסיבוב הראשון, אבל הפסידה 3:1. פאלרמו ניצחה את ליבורנו 0:1, השוער פונטאנה, בן ה-41, עצר פנדל

פאלרמו- ליבורנו 0:1

הקבוצה מסיציליה ניצחה הערב (שבת) בפעם הראשונה ב-2008, וכעת עומדת על מאזן מעניין: שבעה ניצחונות, שבעה הפסדים, ושבע תוצאות תיקו. פאבריציו מיקולי היה זה שהעניק לפרנצ'סקו גווידולין את הנקודות עם בעיטת פנדל מוצלחת בדקה ה-77. אבל האיש, שלו מגיעות לא פחות מחמאות על הניצחון, הוא שוער פאלרמו אלברטו פונטאנה, בן ה-41, שהציל פנדל של ליבורנו.

נאפולי-אודינזה 1:3

אודינזה יצאה לדרום כדי לסגור חשבון עם הקבוצה הביתית. בסיבוב הראשון, שהיה במחזור השני של העונה, הדהימה נאפולי כשהביסה את אודינזה 5:0.

גם התחלת המשחק הזה לא בישרה טובות לאודינזה, כאשר כבר בדקה השלישית, בלמה כריסטיאן זאפטה הבקיע שער עצמי והעלה את נאפולי ליתרון. אודינזה חזרה מהר עם שוויון של סימונה פפה בדקה השמינית. בדקה ה-36 התברר שזה לא היה המחזור של משפחת קנבארו. האח הגדול, פאביו, גרם לפנדל של אלמריה ולשער החובה השני של ריאל. האח הצעיר, פאולו, הורחק והשאיר את נאפולי בעשרה שחקנים. אודינזה דאגה לשוויון במספר השחקנים, כאשר פפה, מבקיע השער, הורחק גם הוא בדקה ה-60.

עשרה מול עשרה היה קל יותר לנאפולי, במיוחד לאזיקייל לאבזי, שהבקיע שני שערים תוך דקה, בדקות 74 ו-75. נאפולי מנצחת בפעם השנייה העונה את אודינזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully