וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאיר כהן: "שום דבר לא הלך"

מאת יצחק סולומון

2.2.2008 / 23:09

בבני סכנין לקחו קשה את התבוסה 3:0 להרצליה, אבל היו מעודדים מהתנהגותו של הקהל שהתבגר. אלישע לוי: "זה לא סוף העולם"

הלם ותדהמה היו הערב (שבת) בחדר ההלבשה של בני סכנין, לאחר התבוסה הביתית 3:0 למכבי הרצליה. בסכנין תלו את האשמה להפסד בהרכב החסר. השחקנים הרכינו ראש, אבל המאמן אלישע לוי ניסה לרומם את רוחם. הוא עבר בין השחקנים, לחץ את ידיהם, וביקש מהם להתעודד ולהרים את הראש. "זה לא סוף העולם", אמר.

שחקנים בקבוצה שיבחו את הקהל, שלדבריהם גילה בגרות ספורטיבית, ולמרות התבוסה, עודד את השחקנים בסיום. "פעם במצב כזה, היינו סופגים קללות. כנראה שהקהל התבגר", אמר שחקן בקבוצה. יחד עם זאת, רבים מאוהדי הקבוצה עזבו את המגרש בסביבות הדקה ה-80, כשהבינו שקבוצתם כבר לא תחזור למשחק.

"קרה לנו פנצ'ר. שום דבר לא הלך. אין מה לעשות, יש גם ימים כאלה בכדורגל, אמר הקפטן מאיר כהן. "אני חושב שגם הרצליה לא חשבו שיילך להם כל כך קל בסכנין. צריך להרים את הראש ולהסתכל קדימה. כמו שלא הסתנוורנו אחרי ניצחונות, כך לא נתאבל אחרי הפסד. נלמד מהטעויות ונסתכל קדימה".

אם פעם אצטדיון דוחא היה מגרש חם וביתי, ואיים על הקבוצות היריבות, הרי שבני סכנין רשמה כבר ארבעה משחקים רצופים ללא ניצחון בית. סכנין סגרה בדיוק חודשיים מאז הניצחון האחרון בדוחא שהיה בתאריך 12.2 על מכבי תל אביב.

בשבוע הבא מצפה לסכנין משחק בית נוסף, מול הפועל כפר סבא, וחניכיו של אלישע לוי מקווים לשבור את הנאחס, עם חזרתם של המורחקים ג'ון קולמה, חאלד חלאיילה, וליאו קרופניק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully