וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוסטר קיבל שוס לפנים

2.2.2008 / 22:45

מאמן ריאל מדריד התרברב לאחר הגדלת הפער מברצלונה לתשע נקודות. הערב הוא נוצח על ידי אלמריה 2:0. לה קורוניה ניצחה, אוואט לא היה בסגל

בשבוע שעבר יצאו בבירת ספרד בתופים ובמחולות. ריאל מדריד ניצחה במשחק מצוין את ויאריאל 2:3, ברצלונה סיימה בתיקו חוץ 1:1 נגד אתלטיק בילבאו, והפער בפיסגה עלה לתשע נקודות. ברנד שוסטר, מאמן הלבנים, הודיע לכל דורש כי "היריבה הכי קשה של ריאל היא ריאל". הערב, העבירה אותו אלמריה שיעור מאלף. היא לימדה אותו שהעולה החדשה היא אחת משלוש היריבות הכי קשות של ריאל העונה (ביחד עם אספניול וסביליה), אחרי שהנחילה לה הפסד שלישי בליגה 2:0.

זה זמן רב שריאל מדריד לא משחקת טוב, אבל בכל זאת מנצחת. אבל קשה להמשיך כך לאורך זמן. איקר קסיאס הוא אולי השוער הטוב ביותר בעולם כיום, אולם הוא לא יכול להציל לבד כל פעם מחדש את מועדון הפאר.

בדקה ה-16 עלו המארחים ליתרון. בעיטה חופשית נפסקה לזכות אלמריה. שחקניה מיהרו לחדש את המשחק והכדור נשלח לרחבה. הגנת הלבנים לא הספיקה להתארגן, וחואניטו שלח לשער. קסיאס התעופף, אבל הכדור שהדף כבר עבר את קו השער. רק שתי דקות בתוך המחצית השנייה הכפיל אלבארו נגרדו את היתרון. שחקן ריאל מדריד ב' בעבר הוכשל על ידי פאביו קנבארו ובעט בעצמו את הפנדל פנימה. הוא לא חגג, אלא רק סימן את התוצאה, 0:2.

לקראת הסיום, התעוררו חניכיו של ברנד שוסטר והחלו ללחוץ ולתקוף, אלא שלרוע מזלם לא הצליחו לכבוש שער. בעשרת המשחקים מאז ההפסד 2:0 לסביליה, ריאל ניצחה בתשעה וכבשה בכולם. העולה החדשה, שנראית טוב מאוד בשלב זה של העונה, עשתה לזה סוף. ביום ראשון תוכל ברצלונה, שתארח את אוסאסונה בקאמפ, לצמצם את הפער לשש נקודות.

בטיס-לה קורוניה 1:0

דודו אוואט לא היה בסגל של לה קורוניה במשחק החוץ בבטיס, גוסטבו מונואה, הארוגוואי המכה היה על הספסל, ומי ששמר על שער נקי היה פאבריציו ראמירז השוער השלישי. את שער הניצחון ללה קורוניה כבש פאבלו אמו, בדקה ה-35, בדקה ה-77, החטיא חואן רודריגז פנדל לזכותה של לה קורוניה. הניצחון מעלה את לה קורוניה מעל לקו האדום, לפחות עד תום משחקי המחזור ה-22.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully